اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

حمایت 700 حامی از 422 یتیم در کنگان

رئیس کمیته امداد کنگان از حمایت 700 حامی از 422 یتیم در کنگان خبر داد.

حمایت 700 حامی از 422 یتیم در کنگان

مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اسلام تاکید بسیار زیادی بر کمک و امدادرسانی به همنوعان مستضعف کرده و کمیته امداد در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی افزود: شناسایی افراد ضعیف و بهبود خدمات‌رسانی به این قشر مهم‌ترین اولویت است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد کنگان خاطرنشان کرد: کمیته امداد یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بیشترین خدمات را به محرومان ارائه می‌کند و حجم و کیفیت خدمات این نهاد به جامعه هدف رشد داشته و شاهد رضایت‌مندی مردم از این خدمات هستیم.

شمس‌الدینی از خدمات مستمر کمیته امداد کنگان به 1500 دانش‌آموز و دانشجو خبر داد و متذکر شد: 1500 دانشجو و دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد کنگان هستند و خدمات مستمر دریافت می‌دارند.

وی اضافه کرد: اکنون کمیته امداد شهرستان کنگان به یک‌هزار و 230 دانش‌آموز و 270 دانشجو خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد کنگان همچنین از حمایت 700 حامی از ایتام کنگانی خبر داد.

شمس‌الدینی اذعان داشت: حمایت از ایتام یکی از خصایص تمامی معصومین(ع) بوده است و تاکید زیادی به آن شده است در همین راستا نیکوکاران کمک‌های خوبی را داشته‌اند.

وی در پایان بیان داشت: در حال حاضر 700 مددجو حمایت از 422 یتیم را بر عهده دارند و در شش ماه ابتدایی سال 1.4 میلیارد ریال به واحد اکرام شهرستان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول