اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مقصر شکست مقابل راه‌آهن تنها ما بازیکنان هستیم/ گل‌های بدی خوردیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مقصر شکست مقابل راه‌آهن تنها ما بازیکنان هستیم، گفت: در این بازی گل‌های بسیار بدی دریافت کردیم.

مقصر شکست مقابل راه‌آهن تنها ما بازیکنان هستیم/ گل‌های بدی خوردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم حدادی‌فر امشب پس از شکست تیمش مقابل راه‌آهن، اظهار کرد:‌ بازی را باختیم و چیز خاصی در این خصوص نمی‌توانم بگویم.

وی با اشاره به موقعیت‌های تیم اصفهانی در این مسابقه و دلیل اینکه در این بازی متحمل شکست شد، افزود: وقتی از تیم حریف جلو هستیم، اما 5،6 موقعیت را گل نمی‌کنیم، نتیجه اینگونه می‌شود و سبب می‌شود که متحمل شکست شویم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد:‌ ما در این بازی با نتیجه 2 بر صفر پیش بودیم، اما در کمال تأسف از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم و گل‌های بدی دریافت کردیم.

وی در پایان اضافه کرد: داوری بد نبود و مشکل ما بازیکنان هستیم، چراکه ما متحمل شکست شدیم، هیچ فردی مشکل تیم نیست و نه مربی و نه هیچ فرد دیگری مقصر این شکست نیست، بلکه بازیکنان مقصر هستند.

از همه عذرخواهی می‌کنم/ قسم می‌خورم خطایم کارت قرمز نداشت

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بابت اخراجم در ابزی برابر راه‌آهن از همه عذرخواهی می‌کنم.

سینا عشوری اظهار کرد: ما شرمنده مردم شدیم اما به نظرم داور می‌توانست به جای اخراج من، کارت زرد بدهد و مرا از بازی اخراج نکند.

وی با بیان اینکه شاید در این شکست بیشتر از بقیه مقصر باشد، افزود: از همه بازیکنان و مدیرعامل باشگاه عذرخواهی می‌کنم و مدیران باشگاه درباره من هر کاری کنند، حق دارند اما قسم می‌خورم که این خطا حتی کارت زرد هم نداشت و نباید در این بازی اخراج می‌شدم.

هافبک ذوب‌آهن با انتقاد از داوری مسابقه تصریح کرد: این داور را بسیاری از بازیکنان ما برای نخستین بار بود که می‌دیدند، در کمال تاسف برای یک بازی با این اهمیت داوری کم‌تجربه گذاشتند اما اگر حرف نزنیم بهتر است، چون شاید محروم شویم.

وی افزود: باز هم می‌گویم که این صحنه به هیچ عنوان کارت زرد هم نداشت و اگرچه من او را زدم و با وی برخورد داشتم اما وقتی این برخورد صورت گرفت، این بازیکن 5 ثانیه بعد از زمین بلند شد و باید بگویم تنها ساق پای من به ساق پای او خورد.

عشوری اضافه کرد: در آن لحظه فکر نمی‌کردم که کارت زرد هم بگیرم اما داور مرا اخراج کرد، به هر حال از همه عذرخواهی می‌کنم و هر توبیخی را قبول می‌کنم چرا که در فوتبال، بازی اینگونه است.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم چه بگویم اما انتظار نداشتم با اخراجم ظرف 10 دقیقه سه گل دریافت کنیم تاکید کرد: به هیچ عنوان نیم فصل خوبی را سپری نکردم.

انتهای پیام/63020/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول