اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال جام ولایت

کاشانی‌ها هت‌تریک کردند/ زاهدانی‌ها سومین قربانی باریج اسانس

تیم باریج اسانس کاشان با برتری مقابل تیم شهرداری زاهدان، سومین برد پیاپی خود را در لیگ برتر والیبال جشن گرفت.

کاشانی‌ها هت‌تریک کردند/ زاهدانی‌ها سومین قربانی باریج اسانس

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در سالن مرحوم کتابچی این شهرستان به مصاف تیم قعر جدولی شهرداری زاهدان بود که در پایان سبز جامگان کاشانی موفق شدند با نتیجه سه بر یک مقابل میهمان زاهدانی خود به برتری دست یابند و سومین پیروزی را برای باریج اسانس کسب کنند.

باریجی‌ها در این دیدار که از چارچوب هفته سوم رقابت‌های با قضاوت نادر انصاری و محمدرضا درفش کاویان و همچنین حضور شهباز صدری به عنوان ناظر برگزار ‌شد توانستند با پیروزی در گیم‌های اول، دوم و چهارم و واگذاری تنها یک گیم سومین باخت تیم زاهدانی را رقم بزنند.

در گیم نخست، این شاگردان مصطفی کارخانه بودند که با وجود شروع خوب بازیکنان توانستند با ارائه یک بازی منطقی و همچنین استفاده از اشتباهات بازیکنان جوان حریف با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند.

در گیم دوم نیز تیم زاهدانی بازی برابری را در مقابل میزبان خود تا امتیاز 11 ارائه کرد اما در ادامه کار این بازیکنان باریج اسانس بودند که با بهره‌گیری از تجربه شاگردان ملی‌پوش خود اختلاف را به تدریج بیشتر کرده و در نهایت با نتیجه 25 بر 16 این ست را به نام خود ثبت کنند.

اما شرایط در گیم سوم به گونه‌ای دیگر بود و شاگردان حمید موحدی توانستند بازی خوب خود را در گیم‌های پیشین با کسب گیم همراه کنند و نام تیم زاهدانی را به عنوان برنده این گیم با نتیجه 25 بر 22 در تابلو امتیازات درج کنند.

در گیم چهارم دو تیم بازی بسیار نزدیکی را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت باریج اسانس توانست با بهره‌گیری از اشتباهات تیم حریف با نتیجه 25 بر  23 به پیروزی برسد تا علاوه بر کسب گیم چهارم فاتح این دیدار لقب گیرد.

در حالی سومین پیروزی برای تیم باریج اسانس رقم خورد که پیش از این، تیم کاشانی با پیروزی برابر تیم‌های میزان مشهد و آلومینیوم هرمزگان از جمله صدرنشینان جدول مسابقات لیگ برتر بود و با کسب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد 9 رساند.

در مقابل تیم زاهدانی نیز با تحمل سومین شکست پیاپی همچنان بدون امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد و البته همچنان امیدوار به بازی‌های آینده است.

علیرضا نادی، مهدی مهدوی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، حسین امیری، قاسم کارخانه، سیدجواد میرآفتاب، امیر غفور و ناصر رحیمی‌پناه از جمله بازیکنان تیم کاشانی در این دیدار بودند.

ولی‌الله نورمحمدی، بهزاد به‌نژاد، حامد صدیق، بابک امیری، مرتضی صالحی، امیر احمدی، مهدی رنجبر، رسول شهسواری و علی جلالی نیز از جمله بازیکنان تیم شهرداری زاهدان بودند که در این دیدار به میدان رفتند.

انتهای پیام/63009/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول