اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

تشکیل اتاق فکر می‌تواند راهکار خوبی برای انعکاس نظرات معتمدین به شمار آید

استاندار البرز گفت: تشکیل اتاق فکر و شورا یاری‌های محلات شهر می‌تواند محل خوبی برای انعکاس نظرات معتمدین به شمار آید.

تشکیل اتاق فکر می‌تواند راهکار خوبی برای انعکاس نظرات معتمدین به شمار آید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری عصر امروز در جلسه معتمدین مناطق کرج اظهار داشت: معتمدین محلات می‌توانند با شناسایی مشکلات مردم اقدامات لازم را برای رفع آن بردارند.

وی ادامه داد: معتمدین می‌توانند با شناسایی و دیدارهای چهره به چهره با مردم علاوه بر شناخت مشکلات مردم آن را به مسئولان انتقال دهند و در سایه تعامل و همکاری، مشکلات مردم مرتفع شود.

استاندار البرز با بیان اینکه رفع مشکلات البرز می‌تواند این استان را به عنوان استان نمونه کشوری معرفی کند، افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای رفع مشکلات مردمی توسط معتمدان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی هماهنگی درباره رفع مشکلات محلات است.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت توجه به خواست معتمدان مناطق و محلات گفت: بررسی مشکلات، آسیب‌های اجتماعی و معضلات محلات در جلسات معتمدین جمع‌بندی شود تا از طریق استانداری بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

در ادامه این مراسم رئیس پلیس البرز نیز طی سخنانی ضریب امنیت استان البرز را مطلوب عنوان کرد و گفت: استان البرز جزو استان‌های برتر کشور در زمینه امنیت محسوب می‌شود.

احمدعلی گودرزی اظهار داشت: این امنیت در سایه همکاری مردم با پلیس بوده که امروز توانسته‌ایم به استانی مطلوب در زمینه تأمین امنیت دست پیدا کنیم.

وی معتمدین را به عنوان بازوان توانمندی در ارتقای امنیت عنوان کرد و افزود: ریش‌سفیدان و معتمدان نقش بسیار مهمی در توسعه، آبادانی و امنیت کشور دارند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول