اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با فارس خبر داد

محیط زیست مسئول بررسی علت شیوع تنگی نفس در خوزستان/ آماده‌باش مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در جلسه ستاد بحران، سازمان محیط زیست مسئولیت بررسی شرایط جوی و آلودگی احتمالی آن را بر عهده گرفت.

محیط زیست مسئول بررسی علت شیوع تنگی نفس در خوزستان/ آماده‌باش مراکز درمانی

محمدحسین سرمست لحظاتی پیش بعد از پایان جلسه مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: علت دقیق شیوع بیماری تنگی نفس قطعاً آلودگی جوی است که بایستی با دقت و به شکل کار‌شناسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه همه تمهیدات لازم برای پذیرش و درمان بیماران در سطح استان خوزستان اندیشیده شده است، گفت: تمام مراکز درمانی استان در حال آماده‌باش و خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

سرمست با بیان اینکه اکثر مراجعه‌کنندگان به صورت سرپایی درمان شدند، اظهار کرد: افرادی که زمینه قبلی در خصوص تنگی نفس یا بیماری قلبی داشته باشند در شرایط ویژه‌ای قرار دارند که این افراد در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص وجود برخی آلاینده‌های احتمالی در فضا و پایین آمدن بر اثر بارندگی‌های اخیر وجود دارد که در حال بررسی کار‌شناسی این موضوع از طریق کار‌شناسان محیط زیست هستیم.

سرمست در ادامه تصریح کرد: در این خصوص جای هیچ نگرانی نیست و مراکز درمانی آماده ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مردم هستند.

انتهای پیام/2329/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول