اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گهر و هوادارانش استحقاق این برد را داشتند

احمدزاده: با ورود استاندار جدید به رفع مشکلات بسیار امیدوار شده‌ایم

سرمربی تیم گهر دورود گفت: تیم گهر و هواداران آن استحقاق این پیروزی را داشتند.

احمدزاده: با ورود استاندار جدید به رفع مشکلات بسیار امیدوار شده‌ایم

محمد احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص کسب پیروزی مقابل تماشاگران دورودی اظهار داشت: مردم علاقه‌مند به فوتبال دورود که واقعا شور و حال‌شان را در هیچ کجای ایران ندیده‌ام، احتیاج به این برد در دورود بعد از گذشت 10ماه داشتند و البته این مردم استحقاق این را داشتند که این اتفاق خیلی روزدتر از رخ دهد.

وی افزود: این برد دارد کم کم به افزایش روحیه تیم کمک می‌کند و ما امیدوار هستیم، تا مشکلات موجود در تیم در کنارش حل شود، تا در آینده هم بازی‌های بهتری از تیم گهر ببینیم هم نتایج بهتری را بتوانیم کسب کنیم، تا دل این علاقه‌مندان را که اینگونه به ورزشگاه می‌آیند و تیم خود را تشویق می‌کنند شاد کنیم، واقعا دوست دارم، استادیوم دورود در آینده همان استادیومی شود که جا برای سوزن انداختن نداشته و همه بیایند تیم خود را با اشتیاق تشویق کنند.

سرمربی تیم گهر در خصوص روند بازی روز گذشته این تیم مقابل شهرداری بندرعباس گفت: تیم ما در نیمه اول کامل بر بازی مسلط بود و تنها یک بار تیم شهرداری بندرعباس توانست به زمین ما بیاید و ما مسلط بر روند بازی بودیم که موقعیت‌های خوبی نیز به دست آوریدم، اما در نیمه دوم بازی بعد زدن گل تا حدودی تحت تأثیر گرفتن سه امتیاز قرار گرفت و بازی تا حدودی در میانه زمین ادامه پیدا کرد و تیم شهرداری بندرعباس به دنبال گرفتن ضربات ایستگاهی بود، هرچند که ما نیز خیلی به بازیکنان تأکید کردیم که ضربه ایستگاهی و پرتاب اوت به آنها ندهیم، ولی بازهم تعداد این شروع مجدد‌های برای تیم شهرداری زیاد شد و این کار را برای ما سخت کرد.

وی افزود: گرفتن این سه امتیاز می‌تواند برای ما نوید روزهای خوبی بدهد و اگر خدا بخواهد می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

محمد احمدزاده در خصوص چند جای خالی در لیست بازیکنان گهر و برنامه‌های کادر فنی برای جذب بازیکن در ادامه فصل گفت: حتما بازیکن خواهیم گرفت و ما نیاز داریم به این موضوع داریم در هر بازی یک بازیکن خود را از دست می‌دهیم و در این بازی متأسفانه آرش قلی‌زاد را از دست دادیم و در بازی‌های قبل هم مهران جعفری را از دست دادیم.

وی افزود: متأسفانه تیم ما پزشک فیزیوتراپ ندارد و من سه ماه است که اینجا هستم، ولی دکتر فیزیوتراپ ندارم و این کار را برای ما سخت می‌کند، چراکه مجبور می‌شویم بازیکن را آواره کنیم، پیش دکترهای مختلف اما اطمینان دارم که آقای حیدرپور تلاش خود را خواهند کرد، تا ما مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم گهر متذکر شد: ما مشکلات بسیاری داشته‌ایم که همه آنها را مطرح نکردیم که برخی فکر نکنند، به دنبال بهانه هستیم که البته با قول‌های که مسئولان استانی و شهرستانی و مخصوصا استاندار ورزش دوست لرستان مهندس بازوند داده‌اند، به رفع این مشکلات بسیار امیدوار شده‌ایم.

وی افزود: مجموعه تیم و باشگاه واقعا تحمل بالایی داشتند و همراهی مردم با ما باعث دلگرمی ما شد، ما تاکنون دریافتی نداشته‌ایم اما با توجه به شرایطی که رخ داده است، مسئولان باشگاه به مردم اعلام کردند، بسیار امیدوار شده‌ایم، تا به وضعیت خوبی برسیم.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول