اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

حمایت از سرمایه‌گذاری به ظرفیت‌ها فعلیت می‌بخشد

استاندار مرکزی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان، گفت: با حمایت از سرمایه‌گذاران باید به تمام ظرفیت‌ها فعلیت بخشید.

حمایت از سرمایه‌گذاری به ظرفیت‌ها فعلیت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین چاپخانه غرب کشور در اراک اظهار داشت: قبل از اختراع دستگاه‌های چاپ تمام مکاتبات به صورت دستی انجام می‌شد، اما بعد از چاپ اطلاع‌‌رسانی و انتقال تجارب سرعت گرفت و منشا تحولات گسترده‌ای شد.

وی تصریح کرد: امروز تکنولوژی‌های و دانش جدید چاپ در این منطقه مستقر شده و امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه شاهد رونق صنعت چاپ و نشر در این استان باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به استقرار 12 ماشین چاپ و نشر در این چاپخانه خاطر نشان ساخت: استقرار این چاپخانه که بزرگ‌ترین و مجهزترین چاپخانه غرب کشور به شمار می‌رود؛ منشا تحول و انتقال تجارب و علم و دانش این استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: استان مرکزی به شدت نیازمند تاسیس چنین چاپخانه‌ای بود چرا که در سال‌های قبل نبود تجهیزات چاپخانه‌ای مشکلات بسیاری را برای اهالی فرهنگ و هنر این استان به وجود آورده بود.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: سرمایه‌گذار این چاپخانه علاوه بر تخصص، سابقه طولانی در امر چاپ و این صنعت مهم دارد و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این چاپخانه بخشی از مشکلات استان در رابطه با چاپ و توزیع کتاب برطرف شود.

مقیمی تاکید داشت: امروز افراد بسیاری هستند که می‌توانند با سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی خود موجب رشد و پیشرفت عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی کشور و این استان شوند.

مقیمی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه گذاری موجب افزایش تولید و به دنبال آن افزایش اشتغال می‌شود، سطح درآمدها افزایش یافته و رفاه خانواده‌ها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این چاپخانه قادر است علاوه بر تامین نیازهای داخل استان به تمام درخواست‌های چاپی استان‌های غرب کشور تا خوزستان پاسخ دهد، تاکید کرد: انتظار می‌رود اهالی فرهنگ و هنر استان تمام امورات چاپ و نشر خود را با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری که در این چاپخانه وجود دارد، به این مجموعه بسپارند و از دادن سفارش به سایر استان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/87005/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول