اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه خبر داد

راهیابی نمایش «راز آن شب بارانی» به جشنواره معلولان پویش تهران

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تربت حیدریه از راهیابی نمایش «راز آن شب بارانی» به جشنواره معلولان پویش (تهران) خبر داد.

راهیابی نمایش «راز آن شب بارانی» به جشنواره معلولان پویش تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، داریوش وکیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره تئاتر بهزیستی پویش استان خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد.

وی گفت: نمایش «راز آن شب بارانی» به کارگردانی و نویسندگی محمد هادی وکیلی که در جشنواره منتخب خراسان رضوی که در سبزوار برگزار شد به روی صحنه رفت، توانست در بین 13 کار و 9 شهر مقام اول را کسب کند.

وکیلی ادامه داد: از بین 47 اثر رسیده ویژه معلولان به دبیرخانه استان 13 کار روی صحنه رفت که تربت حیدریه توانست مقام اول را کسب کند.

رئیس انجمن نمایش شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: نمایش «راز آن شب بارانی» با مشارکت گروهی از انجمن نابینایان از دو ماه گذشته کلید خورد و در مهرماه در انتخابی استان با بازبینی داوران استانی به جشنواره معلولین پویش در تهران راه یافت.

محمد هادی وکیلی تاکید کرد: در بخش کارگردانی، نویسندگی، طراحی نور، طراحی صحنه و بازیگر مرد اول توانستیم مقام اول و در موسیقی و بازیگر مرد مقام دوم را کسب کنیم.

کارگردان این اثر افزود: از شهرستان تربت حیدریه نمایش «فرشته‌ها هم می‌میرند» به کارگردانی محمد شهریاری به جشنواره معلولین پویش راه یافت.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول