اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات کرمانشاه:

وظیفه تعزیرات مبارزه با گران‌فروشی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه وظیفه مهم این سازمان را رضایت‌مندی مردم در مبارزه با گران‌فروشی، حمایت از تولید و تولیدکنندگان و به‌کارگیری اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری دانست.

وظیفه تعزیرات مبارزه با گران‌فروشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایرج عزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه نشست شورای اداری حقوقی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار داشت: مهم‌ترین شاخص‌‌ها در سازمان تعزیرات عملکرد پرونده‌های صنفی بوده که در این زمینه سازمان توانسته است 101 درصد موفق عمل کند.

به گفته وی، عملکرد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز هم با 106 درصد تحقق، نتیجه‌ای مطلوب کسب کرده و عملکرد پرونده‌های مهم و ملی با 83 درصد میزان تحقق باید بهبود یابد.

عزیزی تصریح کرد: سازمان تعزیرات از ضرورت‌های بسیار مهم جامعه به شمار می‌رود که براساس تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌وجود آمده است.

وی افزود: سازمان تعزیرات نهادی بسیار مهم است و وظیفه جلوگیری از تخلفات را بر عهده دارد و باید سیاست پیشگیرانه‌ای را برای کاهش جرم در جامعه به‌کار بگیرد.

این مسئول در راستای عوامل پیشگیرانه سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: مفهوم پیشگیری یک علم میان رشته‌ای است که با سایر علوم از جمله جرم‌شناسی ارتباطی تنگاتنگ دارد.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه وظیفه مهم این سازمان را رضایت‌مندی مردم در مبارزه با گران‌فروشی، حمایت از تولید و تولیدکنندگان و به‌کارگیری اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری دانست.

وی سه راه‌کار مهم برای سازمان تعزیرات بیان و تصریح کرد: بحث آموزش مهم‌ترین ملاک محسوب می‌شود که آموزش اتحادیه‌ها و همچنین آموزش بازرسان اصناف در اولویت کار این سازمان است.

عزیزی کارشناسی دقیق تمام محصولات و درج قیمت ‌را بر روی آن‌ها و صدور فاکتور را از دیگر ملاک‌های کاری سازمان تعزیرات عنوان کرد.

این مسئول در خصوص عملکرد 6 ماهه اول سال‌جاری سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: سازمان تعزیرات در کل 25 شاخص را مورد بررسی قرار داده و توانسته رتبه ششم را در بین 31 سازمان کسب کند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد کل شاخص‌های مطلوب را هشت مورد و شاخص‌های به مطلوب نرسیده را 14 شاخص عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول