اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی با مجید جلالی روند روبه رشدی دارد

دین‌محمدی: سیروس تراکتوری است/ شانس تراکتور بیشتر از استقلال است

مهاجم اسبق تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری تبریز با بیان اینکه برادرم سیروس تراکتوری است گفت: تیم تراکتورسازی برای پیروزی مقابل استقلال تهران شانس بیشتری دارد.

دین‌محمدی: سیروس تراکتوری است/ شانس تراکتور بیشتر از استقلال است

غلامحسین دین محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و هر دو مدعی قهرمانی هستند و روز جمعه شاهد بازی خوبی از دو تیم خواهیم بود.

وی افزود: تیم تراکتورسازی نسبت به اوایل فصل هماهنگ‌تر شده و با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و از امتیاز میزبانی نیز برخوردار است، می‌تواند در این بازی به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

مربی تیم‌های پایه شهرداری تبریز تصریح کرد: تراکتورسازی با مجید جلالی روند رو به رشدی داشته و امیدوارم امسال تراکتورسازی نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را کسب کند.

دین‌محمدی در مورد برادرش که در تیم استقلال آنالیزور است، گفت: با وجود اینکه سیروس بیشترین موفقیت‌های فوتبالی خود را در استقلال کسب کرده است، اما وی از تیم تراکتورسازی رشد و پرورش یافته و به جامعه فوتبال کشور معرفی شده است و گذشته خود را فراموش نکرده و خود را یک تراکتوری می‌داند.

وی مهاجم دهه 70 فوتبال تبریز سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی، شهرداری تبریز، ماشین‌سازی، صبا باتری، پاس را داشته و با پیراهن تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری موفق به زدن 5 گل به تیم استقلال تهران شده است.

وی در آیین انتخاب تیم نیم قرن فوتبال تبریز زننده زیباترین گل 50 سال اخیر فوتبال تبریز معرفی شد. وی در سال 73 با پیراهن تراکتورسازی و با یک ضربه برگردان دروازه تیم چوکای تالش را گشوده بود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول