اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر:

13 آبان تجلی ایستادگی نسل جوان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران و روز تجلی ایستادگی نسل جوان در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب است.

13 آبان تجلی ایستادگی نسل جوان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است

احمدرضا روشندل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با تبریک فرا رسیدن یوم الله 13 آبان و سالروز شهادت حسین فهمیده و نامگذاری این روز به نام دانش‌آموز اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که با هوشیاری دانشجویان پیرو خط امام و دانش‌آموزان رقم خورد.

وی با بیان اینکه 13 آبان مصداق روشن پایداری و فداکاری ملت و جوانان انقلابی این مرز و بوم در راستای مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است، خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آموخته به طوری که امروز شعار مبارزه ایران اسلامی علیه قدرت‌های زورگو و سلطه‌جو به ویژه آمریکای جنایتکار و تجاوزگر و جهاد بی‌امان و خستگی‌ناپذیر آنان برای دفاع از ارزشهای متعالی و سعادت‌بخش دینی، ملی و انقلابی را همواره در معرض دید جهانیان قرار داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در سنگر علم‌آموزی تلاش مستمر خود را ادامه دهند، تصریح کرد: بهترین راهکار برای دستیابی به توسعه پایدار گسترش روحیه پژوهش و تولید علم است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت سیزده آبان و تبیین وقایع این روز از وظایف مهم نسل اول انقلاب برای فرزندان است، افزود: دانش‌آموزان و نسل جوان همگام با سایر اقشار جامعه در این روز با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا خشم و انزجار قلبی خود را از اقدامات ددمنشانه آمریکای جنایتکار اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول