اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن:

برای گرفتن حقم به مراجع قضایی مراجعه کردم

بازیکن سابق تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: با مراجعه به مراجع قضایی پیگیری کرده‌ام تا بدهی‌ام از باشگاه ذوب‌آهن را دریافت کنم.

برای گرفتن حقم به مراجع قضایی مراجعه کردم

محمد فرقدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برای دریافت طلبم از باشگاه ذوب‌آهن تلاش‌های بسیاری را انجام دادم و بارها به این باشگاه مراجعه کردم.

وی افزود: هر چه قدر تلاش کردم تا به صورت مسالمت‌آمیز مشکلم با باشگاه ذوب‌آهن را برطرف کنم، امکان‌پذیر نبود و هر بار که به باشگاه مراجعه می‌کردم، جواب من را درست نمی‌دادند و من مجبور به پیگیری از سوی مراجع قضایی شدم، اما هنوز حکم نهایی صادر نشده است.

بازیکن تیم پتروشیمی تصریح کرد: پتروشیمی ذوب‌آهن در صورتی که یک درصد هزینه قراردادهای فوتبالش را نیز برای تیم تنیس روی میز هزینه کرده بود، بدهی ما پرداخت می‌شد.

وی به خط خوردنش از تیم ملی تنیس روی میز اشاره کرد و ادامه داد: برای تورنمنت‌های بین‌المللی بازیکنان را بدون برگزاری مسابقه انتخابی اعزام می‌کنند و در این شرایط حضور در اردوی تیم ملی توجیهی ندارد.

فرقدانی تاکید کرد: سال گذشته نیز که اردوی تیم ملی بزرگسالان در اصفهان برگزار شد، من در این اردو شرکت نکردم و برای اردوی جدید نیز خودم انصرافم را به سرمربی تیم ملی اعلام کرده بودم.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول