اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در سراسر کشور انجام می‌شود

طنین سمفونی «مرگ بر آمریکا» در روز 13 آبان

شعار «مرگ بر آمریکا» فردا همنوا با کاروان کربلا در سرزمین مقاومت بر سر آمریکا و هم‌پیمانانش برای دفاع از آزادگی و جوانمردی طنین‌انداز خواهد شد.

طنین سمفونی «مرگ بر آمریکا» در روز 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نوای «هیهات من الذله» یاران حسینی در روز 13 آبان در سرزمین مقاومت گوش استکبار را کر خواهد کرد و بار دیگر مردم این دیار با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد و مهر تایید دیگری بر وفاداری خود بر صفحات تاریخ می‌زنند.

فردا شعار مرگ بر آمریکا جان تازه‌ای می‌گیرد تا مادران، پدران، همسران و فرزندان شهید دوباره باورشان محکم‌تر شود که مردم سرزمین مقاومت هیچگاه جنایت‌های استکبار را فراموش نخواهند کرد و اجازه نمی‌دهند خون شهدایشان پایمال شود.

قرار است سمفونی «مرگ برآمریکا» با حضور 70 میلیونی مردم ایران در شبکه‌های بین المللی نیز به نمایش گذارده شود تا سرود ایستادگی و پایمردی مردان کربلای دیروز در عاشورای امروز نواخته شود و به همگان اثبات شود که عاشورا هنوز زنده است.

نمی‌توان همه دشمنی‌های استکبار را در این 34 پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فراموشی سپرد و با لبخندی تصنعی آغوش دوستی و محبت را برای دشمن باز کرد و به گونه‌ای وانمود کرد که هیچ دشمنی از سوی آمریکا علیه مردم ایران صورت نگرفته است.

هنوز هم دلتنگی مادران شهید، دل‌هایمان را به درد می‌آورد و سرود غریبی فرزندان شهید برای دوری از پدرشان اشکمان را بر روی گونه‌ها جاری می‌سازد و برای سنگینی رسالت مادران شهید در فرزندپروری ما هم این بار سنگین را بر روی شانه‌هایمان احساس می‌کنیم.

آری؛ آمریکا همان دشمنی است که برای اثبات قدرت استکباری خود و دخالت در سیاست‌های این سرزمین همه راه‌های فشار و تحمیل را امتحان کرده از کمک نظامی به صدام در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی تا تحمیل تحریم‌های اقتصادی و ...

اما مردم ایران در برابر همه این دشمنی‌ها ایستاده‌اند و حتی حاضر نیستند یک قدم از اصول انقلابشان که به دست رهبر کبیر انقلاب(ص) پایه‌گذاری شد و باغبانی این اصول امروز نیز بر عهده رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای نهاده شده، عقب نشینی کنند و تا زمانی که استکبار زنده است شعار مرگ بر آمریکا نیز زنده خواهد ماند.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول