اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد:

شعار «مرگ بر آمریکا» تداوم هیهات منا الذله امام حسین(ع) است

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد: مرگ بر آمریکا تداوم همان هیهات منا ‌الذله امام حسین(ع) است و تجربه خصومت آمریکایی‌ها با ملت ایران نشان داده راه غلبه بر مشکلات و سختی‌ها همین عزت‌طلبی است.

شعار «مرگ بر آمریکا» تداوم هیهات منا الذله امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان اعلام کرد: 13 آبان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبرین و ظالمان جهان است که امسال این روز با اول محرم ماهی که حسین(ع) برای مقابله با زورگویی حاکمان، خون خود و 72 تن از یارانش را در این راه نثار کرد، مقارن شده است.

در 13 آبان صدای هیهات مناالذله ملت ایران با حماسه عاشورا پیوند می‌خورد و به دنیا نشان می‌دهد که ایران و ایرانی در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.

مرگ بر آمریکا ملت ایران نیز تداوم همان هیهات منا ‌الذله امام حسین(ع) در دشت کربلا است و تجربه بیش از نیم‌قرن خصومت آمریکایی‌ها با ملت ایران و تحلیلگران منصف دنیا نشان داده که راه غلبه بر مشکلات و سختی‌ها همین عزت‌طلبی و سر فرود نیاوردن در برابر زیاده‌خواهی‌های ایالات متحده است.

آمریکا کشوری است که حتی به هم‌پیمانان خودش هم رحم نکرده و در حرکتی کاملا غیر قانونی و غیر اخلاقی اقدام به جاسوسی و شنود از شهروندان دیگر کشورهای اروپایی کرده؛ این درحالی است که کشورهای اروپایی هم آمریکایی‌ها را غیر قابل اعتماد می‌خوانند. حال در داخل عده‌ای دم از ارتباط و سازش با آمریکا می‌زنند.

امسال گویی عده‌ای برای ملت ایران خواب‌های شومی دیده‌اند که می‌خواهند 34 سال مقاومت مردم را به خاطر برخی مشکلات اقتصادی کنار بگذارند و با خاطره‌گویی‌های 100 درصد کذب می‌خواهند به صلح و مذاکره با آمریکا تن دهند اما این جماعت اگر از جنایاتی که آمریکا در حق ملت ایران کرده از جمله انهدام هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی علیه ایران، ترور بهترین افراد در زمان انقلاب، انواع فتنه‌ها، تحریم‌های اقتصادی و ترور دانشمندان هسته‌ای غافل هستند بدانند که ملت ایران از این جنایات به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد و مطمئن باشند خوابشان تعبیر نخواهد شد و در راستای تحقق سخن امام که فرمودند: "ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت"، گام بر خواهند داشت.

اگر دیروز دانش‌آموزان با نثار جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند و با اقتدا به رهبر خویش دوشادوش هم حرکت کردند و ضربات سنگینی به نظام سلطه جهانی وارد آوردند، امروز نیز وارثان آنها، گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند و به مبارزه با این جنایتکار تاریخ ادامه خواهند داد و در مقابل این گونه یاوه‌گویی‌های مدعیان پیرو خط امام کوتاه نخواهند آمد و مصلحت سنجی را کنار می‌گذارند که دانشجویان با هیچ کس جز امام و رهبری عقد اخوت نبسته و در برابر هر کس که چنین سخنانی را بگوید حال در هر پست و مقامی باشد، می‌ایستند.

ما از نمایندگان مجلس می‌خواهیم با توجه به مسائل اخیر که برخی مدعیان در خصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا بیان کردند روز 13 آبان را علاوه بر این که مبارزه با استکبارستیزی است، روز ملی مرگ بر آمریکا نیز نامگذاری کنند تا خیال باطل حذف این شعار از ذهن کسانی که این روزها 180 درجه متفاوت با مشی امام سخن می‌گویند، پاک شود.

اینک ما مانده‌ایم با خاطرات آن روزها و می‌دانیم که امروز اگر راحت نشسته‌ایم، مدیون استقامت جوانانی هستیم که برای مبارزه با آمریکا و استکبار خونشان را نثار این انقلاب کردند پس قدر این خون ها را می‌دانیم و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

بسیج دانشجویی همگام با سایر دانشجویان و ملت ایران در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم 13 آبان انزجار و نفرت از استکبار جهانی را سر خواهند داد و همچنین به دولت می‌گوییم که این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد را آویزه گوششان کنند و با هوشیاری و ایستادگی از حقوق حقه ملت ایران دفاع کرده و به وعده‌های پوشالی کشورهای غربی و به خصوص آمریکا دل خوش نکنند.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول