اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام

بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: مردم با بصیرت با تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندهای شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان آمده است: «یوم‌الله 13 آبان» نماد ایثار، مقاومت، پایداری و پیروزی مردم مؤمن و انقلابی ایران و نمایش صلابت و شجاعت ایرانیان در برابر قدرت‌های پوشالی و رو به زوال شرق و غرب است.

این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل هم‌گرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: امروز در حالی در سالروز این وقایع بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر می‌دهیم که جنایت‌های قدرت‌های استکباری به خصوص آمریکا حتی گریبان برخی از هم‌پیمانان آنها را نیز گرفته است و مردم جهان از ظلم و ستم آنها بیشتر از همیشه به ستوه آمده‌اند و راه نجات را در مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

این بیانیه اضافه می‌کند: مردم غیور و استکبارستیز ایران اسلامی، استوارتر از همیشه با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بر ادامه راه استکبارستیزی تأکید کرده و اعلام می‌دارند که پیرو اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و تحت مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا زمانی که نظام ستمگر و ظالم آمریکا در سیاست‌های مستکبرانه خود تغییری ندهد، محکم‌تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ وقایع تاریخی و تأثیر گذار این روز بزرگ، امت فهیم و قدرشناس استان حماسه ساز و ولایت مدار ایلام را به حضور پرشور و گسترده، فعال و پویا در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان فراخوانده تا بدین وسیله با بصیرت، آگاهی و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی سازند.

انتهای پیام/2246/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول