اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پروتکل الحاقی ذلیلانه‌ترین سند برای یک ملت است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پروتکل الحاقی ذلیلانه‌ترین سند برای یک ملت است.

پروتکل الحاقی ذلیلانه‌ترین سند برای یک ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد کریمی‌قدوسی صبح امروز در نشستی در مشهد با بیان اینکه فضای امروز ایران تحت تاثیر مذاکره با آمریکاست افزود: این موضوع سایه‌اش را در اقتصاد، سیاست و جریان‌های مختلف کشور گذاشته است و البته مردم نیز در این مدت آگاهی‌های فراوانی نسبت به این موضوع پیدا کرده‌اند که حتی در 10 سال آموزش هم نمی‌توانستیم به آن برسیم و خروجی این عمل که با آگاهی مردم همراه بوده بسیار با‌ارزش است.

وی ادامه داد: ما در این رابطه ایران را می‌بینیم که مظهر حق است و 34 سال مقاومت کرده و طرف دیگر مظهر سلطه یعنی آمریکاست؛ امروز ما در نقطه عطفی قرار داریم و با توجه به تحولات منطقه و جهان به پیروزی بزرگی نزدیک هستیم؛ من خبر موثق دارم که در جبهه سلطه آثار شکست وجود دارد و رژیم صهیونیستی نیز امروز در حال منزوی شدن است.

کریمی در مورد تحریم‌ها نیز خاطرنشان کرد: دشمن فکر می‌کرد ایران طی 6 ماه با این تحریم‌ها به زانو در می‌آید اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده و شرکت‌هایی مانند پژو که با خروج ایران به ورشکستگی نزدیک شدند و بازار ایران را از دست دادند دیگر حرف آمریکا را گوش نخواهند داد.

وی اضافه کرد: به گفته غربی‌ها سلاح تحریم از بمب اتم و سلاح‌های میکروبی نیز کشنده‌تر است و هر جا به کار برده شده پیروز شدند و اما ما در ایران می‌بینیم که با شکست مواجه شده‌اند و این در حالی است که با مذاکره ما با آمریکا می‌گویند که ایران فلج شده و تحریم‌ها ایران را به زانو درآورده است.

** 60 خبرنگار برای پوشش خبری با ظریف به ژنو سفر کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: در کنفرانس ژنو 60 خبرنگار برای پوشش خبری با ظریف به ژنو سفر کردند در حالی که این کنفرانس محرمانه بود و خبری از آن خارج نشد.

وی ادامه داد: در ژنو مطرح شده است که پروتکل الحاقی به مجلس خواهد رفت و دولت تولید اورانیوم را متوقف خواهد کرد که در این صورت دولت باید بداند ما هم در مجلس گام‌هایی را برای تصویب طرحی دوفوریتی برای خروج ایران از ان‌پی‌تی بر‌خواهیم داشت.

**پروتکل الحاقی ذلیلانه‌ترین سند برای یک ملت است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروتکل الحاقی ذلیلانه‌ترین سند برای یک ملت است زیرا بازرسان می‌توانند به طور سرزده از هر کجای کشور بازدید داشته باشند و حتی از آمار سلاح‌های نظامی ما با خبر شوند برای مثال در عراق حتی از دفتر کار صدام نیز بازرسی به عمل آوردند.

**سید حسن نصرالله گفت در صورت حمله به سوریه 400 هزار نفر در حیفا کشته می‌شوند

کریمی عدم حمله به سوریه را اقتدار جمهوری اسلامی دانست و افزود: درباره حمله آمریکا به سوریه این اقتدار جمهوری اسلامی، مواضع رهبر انقلاب و سپاه بود که باعث شد آمریکا به این کشور حمله نکند.

وی در ارتباط با سفر کمیسیون امنیت ملی به سوریه و لبنان در زمانی که حرف از حمله مستقیم آمریکا به سوریه می‌شد، اظهار کرد: در سفر به لبنان سید حسن نصرالله گفت که حزب‌الله لبنان برای کمک به سوریه در صورت تهاجم آمریکا آمادگی کامل دارد و در صورت حمله به این کشور، در شهر حیفا در ساعات اولیه جنگ 400 هزار نفر با تهاجم به نیروگاه‌های اتمی اسرائیل کشته خواهند شد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول