اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا مطرح کرد

مشارکت دستگاه‌ها در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت

رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا با تاکید بر مشارکت همگانی دستگاه‌های مربوطه در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در قم عنوان داشت: این موضوع باید حاکم بر سایر دغدغه‌ها باشد.

مشارکت دستگاه‌ها در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در جلسه کمیته ایثار و فرهنگ شهادت شهرداری کلانشهر قم، ضمن تشکر از شهرداری به منظور تشکیل اینگونه جلسات اظهار داشت: برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری بسیار مفید است اما باید به برون‌سپاری اقدامات اجرایی بپردازیم.

وی افزود: شهرداری و سایر دستگاه‌ها مأموریت‌های ویژه خود را دارند و در این شرایط برون‌سپاری کارها بسیار مفید خواهد بود زیرا بسیجیان مخلص بدون هیچ چشم‌داشتی بسیاری از اقدامات را انجام می‌دهند.

رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر شبکه‌سازی مجموعه‌های حوزه ایثار و شهادت تاکید داشتند، گفت: شبکه وارثون در همین راستا و در سراسر کشور تشکیل شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد من این است که اتاق فکر کمیته ایثار، فرهنگ و شهادت شهرداری تشکیل شود و اولویت‌ها را مشخص کند و پس از آن بر اساس توانمندی‌های گروه‌های اجرایی، کارها به آنها سپرده شود.

ماندگاری با تاکید بر مشارکت همگانی دستگاه‌های مربوطه در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در قم عنوان داشت: این موضوع باید حاکم بر سایر دغدغه‌ها باشد ولی به دلیل مشغله‌ها و وظایف کاری فراوان هر نهاد و اداره، برون‌سپاری کارها تاثیر بیشتری خواهد داشت.

عضو و رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا افزود: زمانی که کار عملیاتی در اختیار بسیجیان و اعضای هیئت‌ها قرار گیرد هیچ‌گاه شاهد تعطیل شدن فعالیت‌ها نخواهیم بود.

وی ادامه داد: شهردار کنونی قم را به عنوان مدیری بسیجی می‌دانیم که با تشکیل چنین کمیته‌ای در شهرداری در فکر ایجاد تحول در خصوص گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است.

ماندگاری با تاکید بر جانمایی مکان‌هایی به منظور برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مذهبی عنوان داشت: الگوسازی با هدف کاهش مشکلات ترافیکی و شهری در این زمینه باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول