اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک پلدشت اعلام کرد

افزایش صادرات کالا از بازارچه پلدشت

رئیس گمرک پلدشت گفت: میزان صادرات کالا از بازارچه پلدشت در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش صادرات کالا از بازارچه پلدشت

جعفر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صادرات کالا از بازارچه پلدشت، اظهار داشت: هفت ماه امسال 3 هزار و 678 تن کالا از این بازارچه صادر شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از بازارچه پلدشت اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این بازارچه در هفت ماه امسال 4 میلیون و 468 هزار و 105 دلار برآورد شده است.

جعفری با بیان اینکه 3 هزار و 211 تن کالا در هفت ماه سال گذشته از بازارچه پلدشت صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 3 میلیون و 754 هزار و 613 دلار بود.

رئیس گمرک پلدشت افزود: میزان صادرات کالا از بازارچه پلدشت در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی به افزایش وزن کالاهای صادراتی از بازارچه پلدشت اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

جعفری ادامه داد: افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از بازارچه پلدشت در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 19 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از بازارچه پلدشت اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای صادراتی از بازارچه پلدشت در هفت ماه امسال یک هزار و 215 دلار گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول