اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

شبهه‌افکنی دینی میان جوانان بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی 2 دهه اخیر است

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی با نام شهید فهمیده نوجوان 13 ساله بسیجی می‌درخشد، گفت: ایجاد شبهه نسبت به دین میان جوانان بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی در دو دهه اخیر است.

شبهه‌افکنی دینی میان جوانان بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی 2 دهه اخیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در جمع دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی این شهرستان اظهار کرد: شهید فهمیده می‌تواند به عنوان بهترین الگو و اسوه برای جوانان و نوجوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

امینی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام از دست‌اندرکاران امور فرهنگی خواست فعالیت‌های فرهنگی را در کشور بیشتر کنند تا نسل جوان به انحراف کشیده نشود.

وی انجام کارهای فرهنگی را نیازمند بودجه دانست و گفت: مسئولان کشوری باید در انجام کارهای فرهنگی از لحاظ مالی متولیان امور فرهنگی را حمایت کنند تا دشمن نتواند نسل جوان را از لحاظ فکری و اعتقادی ضعیف و آنها را به سمت خود جذب کند.

وی گفت: امروز متاسفانه دشمنان باب شبهات را باز کرده و از طریق سایت‌ها می‌خواهند عفت و پاکدامنی را از زنان و نسل جوان بگیرند و آنها را نسبت به ارزش‌های اسلامی و اعتقادات دینی ضعیف کنند.

وی ایجاد شبهه نسبت به دین میان جوانان را بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی در دو دهه اخیر بیان کرد.

امام جمعه بردسکن با هشدار نسبت به گسترش برخی شبهات دینی در میان نسل جوان از سوی دشمن تأکید کرد: ایجاد شبهه در موضوع ولایت و امامت و مبانی شیعه، امروز بزرگ‌ترین هجمه از سوی دشمنان اسلام است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول