اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران خبر داد

سهم 60 درصدی چناران از ساخت مسکن مهر خراسان رضوی

فرماندار شهرستان چناران گفت: تولید 10 درصد محصولات کشاورزی و ساخت 60 درصد مسکن مهر استان خراسان رضوی از جمله ظرفیت‌های این شهرستان است.

سهم 60 درصدی چناران از ساخت مسکن مهر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت‌های این شهرستان به برکت همجواری با مضجع شریف رضوی در حوزه‌های مختلف بی‌بدیل است.

وی افزود: به عنوان مثال تولید 10 درصد محصولات کشاورزی استان، تبدیل شدن به سومین شهر صنعتی، ساخت 60 درصد مسکن مهر در این شهرستان و وجود دومین دانشگاه مادر دولتی استان از جمله این ظرفیت‌ها است.

فرماندار شهرستان چناران ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در آینده شاهد خواهیم بود که واحدهای صنعتی آستان قدس در قالب یک مجموعه صنعتی تجمیع شده در چناران مستقر شوند.

وی ادامه داد: محور چناران - مشهد جزو 10 محور پرتردد کشور و پرترددترین محور استان است و با توجه به اینکه طبق یک اصل فنی و علمی ثابت شده بیشتر تصادفات در 40 کیلومتری شهرهای بزرگ بوده است باید کاری شود که به هر شکل ممکن زائران امام رضا (ع) در این مسیر تشویق و حتی مجبور به توقف شوند و ضرورت دارد یک مجتمع جذاب دیگر در حدفاصل چناران تا مشهد احداث شود.

فرماندار شهرستان چناران گفت: نیازمند مساعدت ویژه آستان قدس در زمینه سند‌دار شدن املاک مردم در چناران هستیم تا مردم بتوانند از خدمات و تسهیلات کشور در حوزه ساخت و ساز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول