اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یک خیر نهاوندی صورت گرفت

اهدای 720 میلیون ریال برای ساخت گنبد امامزاده فضل برزول

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از اهدای 720 میلیون ریال برای ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل(ع) برزول توسط نیکوکار نهاوندی خبر داد.

اهدای 720 میلیون ریال برای ساخت گنبد امامزاده فضل برزول

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان ملجأ و پناهگاه مردم هستند افزود: باید مسئولین و مردم خیر با همتی مضاعف نسبت مرمت و بازسازی اماکن متبرکه شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم احترام ویژه‌ای برای امامزادگان قائل هستند، ادامه داد: با توجه به فضای معنوی امامزادگان می‌توان برنامه‌های فرهنگی و معنوی شاخص شهرستان را در این اماکن متبرکه متمرکز کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند ادامه داد: در این راستا ایجاد فضا و محیط مناسب در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص ضروری است.

وی گفت: خیر نیکوکار و خیر اندیش نهاوندی با تقبل هزینه ساخت و نصب گنبد امامزاده فضل برزول گامی اساسی در راه ساخت و ساز مرقد این امامزاده بزرگوار برداشته است.

عزیزی با بیان اینکه مبلغ اهدایی توسط خیر نیکوکار برای ساخت امامزاده فضل برزول مبلغ 720 میلیون ریال است، گفت: امید است این گونه کارهای خیر و خداپسندانه در زمینه مرمت بقاع متبرکه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/89029/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول