اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون ماده پنج

شبکه معابر طرح تفصیلی الوند تصویب شد

شبکه معابر طرح تفصیلی شهر الوند در کمیسیون ماده پنج مطرح و مورد بررسی و کلیات طرح با لحاظ برخی اصلاحات به تصویب رسید.

شبکه معابر طرح تفصیلی الوند تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر الوند که با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، شبکه معابر طرح تفصیلی شهر الوند مورد بررسی قرار گرفت و کلیات طرح با لحاظ برخی اصلاحات به تصویب رسید.

محسن اسماعیلی بیان داشت: طرح جامع شهر الوند توسط مهندسان مشاور پژوهش و عمران تهیه و در سال 89 در کارگروه امور زیربنایی مسکن بررسی و تصویب و سپس مورد تأیید شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفته و پس از تصویب طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در تاریخ 28 فروردین 91، به استان جهت اجرا ابلاغ شد و طرح تفصیلی شهر الوند نیز همزمان با طرح جامع در دستور کار مهندسان مشاور پژوهش ـ عمران قرار گرفت.

جمعیت شهر الوند بر اساس سرشماری سال 1390، 88 هزار و 711 نفر می‌باشد و طرح جامع شهر الوند بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده برای شهر تا پایان دوره طرح (1400) معادل 115 هزار و 100 نفر در محدوده‌ای به وسعت 850 هکتار با تراکم ناخالص پیشنهادی 135 نفر در هکتار و حریمی به مساحت 7/7870 هکتار مصوب شده است.

انتهای پیام/2667/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول