اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران:

کار در بافت فرسوده با شتاب و جدیت بیشتری دنبال می‌شود

مدیر شهری جنوب شرق تهران گفت: با توجه به اینکه بافت فرسوده دغدغه مهم منطقه است، سعی می‌کنیم کار در بافت فرسوده را با جدیت و شتاب بیشتری دنبال کنیم.

کار در بافت فرسوده با شتاب و جدیت بیشتری دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر انجمنی ظهر امروز در نخستین جلسه با مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد: با توجه به اینکه بافت فرسوده یکی از دغدغه های مدیریت ارشد شهری و دغدغه مهم منطقه است، سعی می‌کنیم کار در بافت فرسوده را با جدیت و شتاب بیشتری دنبال کنیم.

مدیر شهری جنوب شرق تهران خطاب به مدیرعامل سازمان نوسازی گفت: همه ما اعضای خانواده بزرگ شهرداری تهران هستیم که در راس آن دکتر قالیباف قرار دارد و در این خانواده وظایفی به عهده ما گذاشته شده است که تلاش می‌کنیم بر اساس رویکرد و تدابیر مدیریت ارشد شهری به آنها عمل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما در نقطه معطوف به هدف مشترک هستیم و در این راستا سلایق باید کنار گذاشته شود تا به شرح وظایفی که خروجی آن منافع مردم است، عمل شود.

انجمنی با اشاره به اینکه نگاه ما به بافت فرسوده باید نگاه ملی است، افزود: فقط با این نگاه و تبعیت از تدابیر شهردار تهران و همکاری و همدلی یکدیگر است که می‌توانیم این مشکل را شناخته و بر آن پیروز شویم.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز در ادامه جلسه با اشاره به تعامل خوب شهرداری و سازمان نوسازی گفت: نگاه علی‌اکبر انجمنی به مسئله نوسازی بافت فرسوده می‌تواند شتاب‌دهنده و تسریع‌کننده باشد و با تعامل مثبت بین این خانواده است که به راهکار اساسی حل مشکل می‌رسیم.

علیرضا جعفری افزود: موضوعات مختلفی را نظیر فروش متری زمین، فروش اوراق مشارکت و ... در بافت فرسوده منطقه دنبال کردیم اما این سیاست‌ها باید با تدابیر شهرداری منطقه همسو و همراه باشد تا راهگشا باشد.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول