اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نزدیکی یوم‌الله 13 آبان مطرح شد

فراخوان فرماندار کهگیلویه برای حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان

فرماندار کهگیلویه از مردم این شهرستان برای حضور حماسی در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل آورد.

فراخوان فرماندار کهگیلویه برای حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ملت ایران اهل تعامل و گفت‌وگو و ملتی صلح‌طلب است، اظهار کرد: این ملت در عین صلح‌طلبی روحیه‌ای استکبارستیز دارد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه صلح‌طلبی و استکبارستیزی را منافی یکدیگر ندانست و در ادامه افزود: این ملت با رهبری امام راحل به عنوان ملتی صلح‌طلب، عدالت‌خواه و با روحیه استکبارستیز به دنیا معرفی شده است.

جعفری؛ رشادت، شهادت‌طلبی و دلیرمردی را از مجموعه روحیاتی دانست که در قالب صلح‌طلبی می‌گنجد و در ادامه گفت: ظلم‌ستیزی و مقابله با ستمگری و خوی استکباری نیز در چارچوب صلح‌طلبی قابل تعریف است.

وی با نام بردن از روز 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی و صلح‌طلبی تصریح کرد: هر کجا استکبارستیزی باشد می‌توان مفهوم صلح‌طلبی را نیز از درون آن استنباط کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از مردم این شهرستان به عنوان مردمی استکبارستیز یاد کرد و گفت: در همه حماسه‌هایی که تاکنون در سطح این استان خلق شده مردم شهرستان کهگیلویه پیشتاز بوده‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد که امسال نیز مردم این شهرستان با بصیرت و بینش انقلابی خود در صحنه حضور پیدا کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان مستکبر خواهند زد.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که مردم این شهرستان وظیفه خود را انجام خواهند داد، تصریح کرد: ما نیز به عنوان قطره‌ای از دریای مردمی در این روز در مراسم 13 آبان حضور پیدا می‌کنیم تا در کنار مردم به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/2571/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول