اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاته خیج:

علت عداوت و دشمنی با ایران پیشرفت عملی در سایه اسلام است

امام جمعه کلاته خیج گفت: علت عداوت و دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی، پیشرفت عملی ایران زیر پرچم اسلام است.

علت عداوت و دشمنی با ایران پیشرفت عملی در سایه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین علی خداپرست ظهر امروز در گرامیداشت هفته بسیج دانش‏آموزی در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت ایثار و جمعی از دانش‏آموزان بسیجی و فرماندهان واحدهای بسیج که در دفتر وی برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‏آموزی و تبریک این هفته با اشاره به 13 آبان‌ماه روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: 13 آبان‌ماه روز استکبارستیزی ملت ایران است و باید این روز با شور و شعور خاصی نسبت به گذشته گرامی داشته شود.

وی با ابراز تأسف از بعضی موضع‌گیری‏های اخیر نسبت به شعار مرگ بر آمریکا و همچنین برقراری رابطه با آمریکا، افزود: آمریکا گرگی است در لباس میش و متأسفانه برخی افراد ساده‌لوح و خودباخته گمان می‏کنند که این میش رام است و می‏توان به او اعتماد کرد.

امام جمعه کلاته خیج اذعان کرد: علت دشمنی و عداوت استکبار و به خصوص آمریکا با ملت ایران پیشرفت‏های علمی و عملی ما در زیر پرچم اسلام است که دشمنان این را بر نمی‏تابند.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه جانشین امام معصوم در عصر حاضر است و اوامر و سخنان او حجت بر همگان است و ما باید پیرو راه و روش امام و رهبر فرزانه انقلاب باشیم تا گزندی به ما و انقلاب اسلامی وارد نشود.

خداپرست با تأکید بر روحیه استکبارستیزی، گفت: این روحیه سبب شده است که ما 35 سال محکم و استوار برابر استکبار بایستیم و با همه سختی‏ها و دشمنی‏ها، راه پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز یکی از کشورهای مقتدر منطقه هستیم و استکبار این را نمی‎خواهد و تلاش می‏کند که ما را از مسیر منحرف کند و باید ما هوشیار و بیدار باشیم و سخنان رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.

امام جمعه کلاته خیج با قدردانی از حضور دانش‏آموزان و فرهنگیان بسیجی، عنوان کرد: باید همه یکپارچه و هم‎دل تلاش کنیم تا کشور اسلامیمان روز به روز به جلو حرکت کند و پیشرفت و تعالی خود را حفظ و دشمنان را زبون و ناکام بگذارد.

در این دیدار، سرپرست حوزه مقاومت ایثار بسطام گزارشی از فعالیت‏های بسیج دانش‎آموزی در واحدهای مقاومت ارائه کرد و تعدادی از دانش‏آموزان بسیجی واحدهای مقاومت منطقه بسطام گزارشی از فعالیت‏های بسیج در مدارس خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول