اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی‌نژاد به فارس خبر داد

سفیر قم از سد هیئت البرز گذشت/ تلاش سفیر برای لیگ برتری شدن

دبیر هیئت والیبال استان قم از پیروزی تیم والیبال سفیر قم در دیداری تدارکاتی در مقابل تیم هیئت والیبال استان البرز خبر داد.

سفیر قم از سد هیئت البرز گذشت/ تلاش سفیر برای لیگ برتری شدن

سیدجواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم سفیر قم در حالی که باید از این هفته وارد رقابت‌های اصلی خود در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شود، توانست در دیداری تدارکاتی تیم هیئت البرز را شکست بدهد.

وی با بیان اینکه این دیدار امروز در کرج برگزار شد، اضافه کرد: والیبالیست‌های سفیر قم بعد از انجام تمرینات و اجرای برنامه‌های آماده‌سازی خود توانسته‌اند به شرایط خوبی از آمادگی دست یافته و حالا در دیدارهای تدارکاتی برای هماهنگی بیشتر تلاش می‌کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم ابراز داشت: بازی با تیم‌های شهرداری پیشوای ورامین و همچنین هیئت البرز نشان داد که والیبالیست‌هایی که در تیم سفیر قم بازی می‌کنند آینده خوب و درخشانی دارند و به زودی در سطح اول والیبال کشور مطرح خواهند شد.

وی یادآور شد: تیم والیبال سفیر قم در این دیدار تدارکاتی توانست حریف خود را با حساب سه بر یک شکست بدهد و بدین ترتیب بعد از پیروزی با ارزشی که هفته قبل در مقابل تیم شهرداری پیشوای ورامین کسب کرده بود با آمادگی و انگیزه بالا در دیدار این هفته به مصاف تیم مقاومت شهرداری ارومیه برود.

حسینی‌نژاد اضافه کرد: بازیکنانی در تیم سفیر حضور دارند که زیر نظر یک مربی خوب کار کرده و آماده شده‌اند و خوشبختانه توانمندی بسیار بالایی دارند و به خوبی آنچه را که در تمرین و زمین مسابقه از آنها خواسته شده، اجرا می‌کنند و به دنبال کسب موفقیت پرتلاش و کوشا هستند.

وی ابراز داشت: سفیر قم تیم خوب و آینده‌داری را تشکیل داده و امیدوارم روز به روز در انسجام تیمی و پیشرفت بیشتر و هفته به هفته با کسب نتایج خوب و موفقیت‌آمیز در لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور، توانمندی و استعداد والیبال قم را به نمایش بگذارد.

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه به وضعیت تیم سفیر در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و قطعا با حمایت تماشاگران قمی در دیدار خانگی هفته نخست می‌تواند در لیگ امسال عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم سفیر قم در آستانه دیداری حساس از نخستین هفته فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برابر تیم والیبال هیئت البرز به پیروزی رسید تا این هفته با تمام توان در مقابل تیم والیبال هیئت البرز به میدان برود.

انتهای پیام/78002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول