اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

دستگاه‎های دولتی برای افزایش اعتماد و جلب رضایت مردم تلاش کنند

استاندار سمنان بر لزوم افزایش اعتماد و جلب رضایت مردمی توسط دستگاه‎های خدمات‎رسان در استان سمنان تأکید کرد.

دستگاه‎های دولتی برای افزایش اعتماد و جلب رضایت مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در جلسه‎ای با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولان بهزیستی استان سمنان در خصوص کارآفرینی و اشتغال گفت: در استان سمنان زمینه‎ها و بسترهای اشتغال و کار فراهم است و باید نیروی انسانی با توجه به مشخصات مورد نیاز و مزیت‎های استان سمنان و کارفرمایان تربیت شوند.

وکیلی در خصوص رشد و توسعه اشتغال در استان سمنان افزود: استان سمنان یک استان صنعتی است اشتغال باید پایدار باشد ارائه کار باید مبتنی بر نیاز و ظرفیت سرانه اشتغال در استان سمنان باشد. 

وی گفت: امروز مسئله ما بحث اقتصادی است جنگ تخصص و کار فنی است، مجموعه دانشگاه‎ها، آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‎ای باید با در نظر گرفتن مسائل علمی و تخصصی علوم کاربردی را برای کارآفرینی در جامعه ارائه دهند.

استاندار سمنان افزود: عدم استفاده صحیح از مدیریت زمان و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد هزینه تولید را بالا و عدم بازدهی و کیفیت کار مفید را به دنبال خواهد داشت.

وکیلی همچنین با اشاره به ایمنی کار، توجه به سلامت محیط کار و بهداشت نیروی کار بر کاهش هزینه‎ها در بخش تولید تأکید کرد. 

وی در خصوص ارائه خدمات به مردم از سوی بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یک دستگاه حمایتی است اما این بخش می‎تواند با ارائه آموزش علوم کاربردی و مهارتی به مددجویان و افراد زیرپوشش ضمن حمایت از افراد در اشتغال‎زایی و کسب درآمد گام مؤثری بردارد.

استاندار سمنان با اشاره به عملکرد دستگاه‎های ارائه خدمات بیمه‎ای تامین اجتماعی و ... بر لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به خصوص بازنشستگان تأکید کرد.

وکیلی با اشاره به تربیت پزشک سالمندان و توجه جدی به سالمندان و مقوله نگهداری و درمان و نیازهای آنان گفت: این امری است مهم که باید برنامه‎ریزی‎های مناسب در این خصوص صورت گیرد.

وی گفت: مدیریت ما باید مدیریت ارتباطات باشد و رضایت مردم در انجام امور اصل است و باید با نظارت جدی بر دستگاه‎های مجری خدمات‎رسان به مردم بر افزایش اعتماد و جلب رضایت مردم تلاش کنند.

استاندار سمنان افزود: رضایت خداوند توفیق کارها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول