اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

محتوای تبلیغات شهری بر اساس تاییدیه ارشاد تعیین می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: محتوای تبلیغات شهری به مناسبت محرم با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعیین می‌شود.

محتوای تبلیغات شهری بر اساس تاییدیه ارشاد تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش در جلسه کمیته ایثار و فرهنگ شهادت شهرداری کلانشهر قم اظهار کرد: محتوای تبلیغات شهری به مناسبت محرم با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تعیین می‌شود.

وی افزود: تابلوهایی حاوی تصاویر و اطلاعاتی که از شهدای هر خیابان و کوچه و از سوی بنیاد شهید دریافت کرده‌ایم طراحی شده و نصب آنها به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه این کار بر اساس اطلاعاتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در اختیار شهرداری قرار داده است، صورت می‌گیرد، عنوان داشت: مناطقی که بیشترین تعداد شهدا را دارند باید در اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: بنیاد شهید می‌تواند اطلاعات مربوط به خیابان انقلاب را که بیشترین تعداد شهدا در زمان انقلاب را داشته و در مرکز شهر هم قرار دارد در اختیار شهرداری قرار دهد تا این کار به صورت پایلوت در همین خیابان انجام شود.

موسوی‌منش با اشاره به ضرورت جانمایی صحیح برای نصب المان‌های شهری گفت: برای نصب المان‌های متناسب با فرهنگ جهاد و شهادت نیز بررسی‌های کارشناسی با هدف یافتن بهترین اماکن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول