اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

حمل و نقل یکی از زیرساخت‎های مهم در توسعه است

استاندار سمنان گفت: حمل و نقل یکی از زیرساخت‎های مهم در توسعه است و در استان سمنان باید به آن بیشتر توجه شود.

حمل و نقل یکی از زیرساخت‎های مهم در توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، استاندار سمنان در جلسه کارگروه حمل و نقل که در استانداری سمنان برگزار شد، حمل و نقل را یکی از زیرساخت‎های مهم در توسعه عنوان کرد.

محمد وکیلی در ادامه گفت: حمل و نقل یکی از زیرساخت‎های مهم در توسعه است.

استاندار سمنان افزود: توجه جدی به کاهش تلفات جاده‎ای و حفظ سلامت و آرامش مردم باید از مهم‎ترین دغدغه‎ها باشد؛ در استان سمنان پتانسیل‎ها و زیرساخت‎های خوبی در بخش حمل و نقل وجود دارد، راه آهن، فرودگاه و ... حفظ ایمنی راه‎ها حائز اهمیت ویژه‎ای است.

وکیلی افزود: ما باید در برای توسعه راه‎ها و ایمن‎سازی توجه ویژه‎ای داشته باشیم در همین راستا بایستی عوامل مؤثر و تحریک‎کننده حادثه‎ساز شناسایی و در جهت پیشگیری از عوامل حادثه تلاش کنیم، فعال کردن دوربین‎های پلیس راه نقش مؤثری در کاهش آمار تصادفات جاده‎ای دارد.

وی افزود: استان سمنان در مسیر زائران حرم امام هشتم (ع) قرار دارد و لزوم توجه به فرارسیدن فصل سرما و شناسایی نقاط حادثه‎خیز، ایجاد امکانات رفاهی و استراحت‎گاه بین‎راهی به ویژه برای زائران در حد فاصل شاهرود تا مشهد، در فراهم‎‎سازی بستری مناسب برای مسیری امن و بی‌خطر اقدام شد.

استاندار سمنان با اشاره به توجه جدی به مسیر جاده قم- گرمسار و رفع مشکلات مربوط به این مسیر در کاهش حوادث خواستار برگزاری جلسه مشترک با پلیس راهبر و مسئولان سه استان در این مسیر باشد.

وکیلی بر لزوم توجه جدی به اجرای مصوبات طرح جامع و تفصیلی و کمیسیون ماده پنج تأکید کرد و افزود: ضابطه‎مند نبودن قوانین در اجرا، عدم رعایت مشخصات فنی و حسن نظارت درست و دقیق بر اجرا‎ها در بهره‎برداری فنی هزینه سنگینی در زیرساخت‎ها ایجاد می‎کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار سمنان تلاش و تعامل همه جانبه مسئولان را در جهت رشد و توسعه بخش حمل و نقل استان سمنان خواستار شد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول