اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان خبر داد

وقف یک زمین 350 میلیون تومانی در شهر چمگردان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: زمینی به ارزش 350 میلیون تومان در شهر چمگردان از توابع شهرستان لنجان وقف شد

وقف یک زمین 350 میلیون تومانی در شهر چمگردان

محمدرضا ترحمی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد سنت حسنه وقف اظهار کرد: وقف، سنّت حسنه‎ای است که از دیرباز به اشکال گوناگون در تاریخ بشر وجود داشته و اسلام نیز آن را در مسیری روشن، منطقی و هدف‌دار، مترقی و دقیق مورد استفاده قرار داده است.

وی ادامه داد: کارهای خیر در حد طبیعی آن به منزله‎ بخشی از زندگی هر فرد، در همه‎ جوامع به عنوان یک عمل مناسب و سازگار تلقی می‎شود کارهای خیر در همهٔ جوامع مورد پسند واقع می‎شوند و در دین و زندگی اثرات مثبتی بر افراد می‎گذارد، اگر افراط و تفریط در آن صورت نگیرد، یکی از کارهای خیر وقف نام دارد که در تمام ادیان آسمانی، به خصوص در دین اسلام نامی آشنا است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در مورد از وقف‎ صورت گرفته در این شهرستان گفت: زمینی به مساحت 368 مترمربع در شهر چمگردان توسط حسینعلی رمضانی و محسن کرمی وقف شد.

وی تصریح کرد: این زمین با نیت ساخت مجتمع قرآنی نورالهدا در شهر چمگردان وقف شد و ارزش ریالی این زمین متری 350 هزار تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/63021/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول