اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی مهدیشهر خبر داد

تامین و حمل نهاده‎های مورد نیاز کشت پاییزه مهدیشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر از تامین و حمل نهاده‎های مورد نیاز کشت گندم و جو به شهرستان مهدیشهر خبر داد.

تامین و حمل نهاده‎های مورد نیاز کشت پاییزه مهدیشهر

پرویز میرآخورلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر اظهار داشت: برای آغاز کشت گندم و جو در شهرستان مهدیشهر مقدار 15 تن بذر گندم برای توزیع بین گندم‎کاران به مراکز جهاد کشاورزی تحویل داده شد و همچنین 50 تن کود شیمیایی نیز حمل و بین کشاورزان توزیع شده است.

وی افزود: بوجاری و ضدعفونی بذور گندم، آغاز برداشت سیب‎زمینی از مزارع زیرکشت، نظارت بر کشت پاییزه و اراضی واگذار شده، اقدام برای قلع و قمع یک فقره بنای غیرمجاز در منطقه، تشکیل و تکمیل 15 پرونده برای متقاضیان وام و 30 پرونده برای متقاضیان صدور پروانه دامی، انجام آمارگیری از زنبورستان‎های شهرستان مهدیشهر از جمله اقدامات این مدیریت در ماه گذشته بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر آماده‎سازی 20 قطعه از اراضی مجتمع دامپروری زینعلی برای واگذاری، بررسی مسائل و مشکلات منطقه پشتکوه از جمله احداث بند خاکی، احداث استخر ذخیره آب، تسطیح اراضی، مالکیت و مستثنیات اراضی و طرح‎های انتقال آب با حضور نماینده مردم شهرستان‎های سمنان و مهدیشهر، برگزاری دوره آموزشی تولید سبزی و صیفی و رکوردگیری از محصولات باغی شامل گردو، سیب، زیتون و انار را از دیگر اقدامات این مدیریت دانست.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول