اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر مطرح کرد

کمبود پزشک در مناطق روستایی شهرستان اهر

فرماندار اهر کمبود پزشک در مناطق روستایی این شهرستان را از مشکلات و معضلات مهم این شهرستان عنوان کرد.

کمبود پزشک در مناطق روستایی شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان از دانشگاه علوم پزشکی خواست با برنامه‌ریزی مناسب و اعزام پزشک به مناطق روستایی شهرستان گام‌های عملی برای ارتقاء سلامت مناطق روستایی این شهرستان بردارند.

وی افزود: خوشبختانه حضور وزیر بهداشت و درمان در اهر فرصتی مناسب بود که مسائل و مشکلات منطقه در بخش بهداشت و درمان منطقه را از نزدیک بازدید کنند و خواسته‌های جامعه پزشکی و درمانی را از زبان خودشان بشنود که الحمدالله این فرصت در بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان 149 تختخوابی اهر فراهم شد که پزشکان و کادر درمانی مسائل و مشکلات خود را رو در رو با عالی‌ترین مقام بهداشت و درمان کشور مطرح کنند.

فرماندار اهر افزود: در این بازدید پس از ارائه گزارش از سوی نماینده اهر و هریس، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان وزیر بهداشت و درمان دستورات لازم را در 9 بند برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه صادر کردند که امیدواریم در اجرای این دستور تسریع شود.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به خصوص پزشکان را در بخش بهداشت و درمان منطقه و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی و شبانه‌روزی را مهم ارزیابی کرد و راه‌اندازی دو کلینیک جدید هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌جاری را برای این هدف برشمرد و افزود: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر آماده ارائه تسهیلات لازم برای راه‌اندازی این گونه مراکز درمانی است.

صدیقی همچنین دانشکده پرستاری و مامایی را نیز یکی دیگر از تلاش‌های انجام شده برای تأمین نیروهای کادر درمانی و بهداشتی برای منطقه ارسباران برشمرد و اظهار امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن شاهد جذب دانشجو برای این مرکز باشیم.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول