اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت مدیره موسسه خیریه باب‌الحوائج (ع) خرم‎آباد:

کارگاه آموزشی بهداشت در مناطق محروم خرم‎آباد برگزار شد

رئیس هئیت مدیره موسسه خیریه باب‎الحوائج (ع) از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت ویژه خانواده‎های مناطق محروم خرم‎آباد خبر داد.

کارگاه آموزشی بهداشت در مناطق محروم خرم‎آباد برگزار شد

رسول پاکدل امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرم‎آباد اظهار کرد: در برخی از موارد به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی بخش قابل ملاحظه‌ای از درآمد خانواده صرف بهبود بیماری و رهایی از مشکلات سلامت هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه شیوه زندگی نقش تاثیرگذاری در سلامتی افراد دارد، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات بهداشتی و بیماری‌هایی که برای افراد به وجود می‌آید، با رعایت کردن موضوعات بهداشتی قابل کنترل است.

رئیس هئیت مدیره موسسه خیریه باب‌الحوائج (ع) خرم‎آباد با بیان اینکه آگاه‌سازی یکی از عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از بیماری‌های مختلف است، اضافه کرد:موسسه خیریه نیز به منظور آگاه‌سازی جامعه هدف اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص مسائل بهداشتی می‌کند، تا از این طریق سطح آگاهی اقشار آسیب‎پذیر را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه در این دوره‌ها موضوعات مختلفی آموزش داده می‌شود، اضافه کرد: تقویت حس خودکارآمدی از طریق آموزش مهارت‌های خودکنترلی، آموزش مهارت خود آرام‎سازی، اهمیت پیشگیری از بیماری‌های جنسی، کاهش اضطراب با ایجاد انتظارات صحیح و ... از جمله موضوعاتی بود که به حاضرین در این دوره آموزش داده شد.

پاکدل یادآور شد: این دوره آموزشی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان خرم‎آباد و علوم پزشکی استان لرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول