اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس تشریح شد

جزئیات و دستاوردهای سفر هیئت سوری به تهران و مشهد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف خراسان رضوی با اشاره به سفر وزیر اوقاف و هیئت سوری به ایران و شهر مشهد گفت: یکی از دلایل حضور این هیئت در مشهد، استفاده از تجربیات اداره اوقاف و آستان قدس در زمینه بقاع متبرکه است.

جزئیات و دستاوردهای سفر هیئت سوری به تهران و مشهد

حسن ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: وزیر اوقاف سوریه به همراه 14 نفر که از علمای کشور سوریه هستند به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به کشورمان سفر کردند و هدف از این سفر گسترش ارتباطات و همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و دینی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه است.

وی با بیان اینکه ما برای حمایت از دولت و نظام سوریه این هیئت را به طور رسمی مورد استقبال قرار دادیم، افزود: امروز در کشور سوریه تکفیری‌‌ها جنگ داخلی و مذهبی را علیه مردم و نظام سوریه به راه انداخته‌اند و ما به جهت اینکه از حکومت سوریه حمایت کنیم و به مردم سوریه نشان دهیم که در کنار آن‌ها هستیم این هیئت را به طور رسمی مورد استقبال قرار دادیم.

ربیعی ادامه داد: این هیئت دیدارهایی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اوقاف کشور انجام دادند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف خراسان رضوی در مورد حضور این هیئت در مشهد بیان داشت: مشهدالرضا برای تمام مهمانان خارجی و به خصوص مسلمانان دارای جاذبه‌های فراوان مذهبی و معنوی است که این هیئت نیز جدا از بقیه نیست و در این سفر علاوه بر زیارت امام هشتم(ع) با آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، حجت‌الاسلام پژمانفر و استاندار خراسان رضوی نیز دیدارهایی داشتند.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حضور این هیئت در مشهد، استفاده از تجربیات اداره اوقاف خراسان رضوی و آستان قدس رضوی در زمینه بقاع متبرکه است که با توجه به حضور حرم‌های حضرت زینت و رقیه(س) در این کشور، آن‌ها بتوانند از تجربیات ما استفاده لازم را ببرند.

انتهای پیام/2202/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول