اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 10 هزار نفر

همایش پیاده‌روی خانوادگی خیرآباد برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی خیرآباد به همت ستاد اقامه نماز جمعه خیرآباد و اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با حضور گسترده مردم در منطقه خیرآباد برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی خیرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، ستاد اقامه نماز جمعه خیرآباد به‌همراه اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین همایش پیاده‌روی خانوادگی را با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم این منطقه برگزار کرد و جوایز نفیسی را به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا کردند.

این همایش پیاده روی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه خیرآباد، علی حیدریان شهردار ورامین، جعفر اردستانی و علی خانی اعضای شورای اسلامی شهر ورامین، مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و چند تن دیگر از مسئولان شهر همراه بود.

امام جمعه خیرآباد در این مراسم به بیان سخن پرداخت و ورزش را علت سلامت جسم و روح دانست و از خانواده‌ها خواستار شد که فرزندان خود را به ورزش تشویق کنند و ورزش را یکی از عوامل دور کردن تنش و ایجاد مشکل‌های مختلف خانواده‌ها دانست.

حجت‌الاسلام جواد طاهری با تجلیل از فاطمه روحانی به‌دلیل کسب مدال طلا مسابقات کشورهای اسلامی وجود ایشان را برای منطقه افتخار دانست و کسب عنوان قهرمانی توسط ایشان را مایه افتخار مردم خیرآباد و ایران اسلامی دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه مراسم انجام چنین برنامه‌هایی را باعث ایجاد نشاط و ترویج ورزش همگانی دانست.

مجید بذرافشان در ادامه سخنان خود از اسپانسرهای مالی این همایش تقدیر و تشکر نمود و همچنین از مسئولان درخواست کرد تا نگاه ویژه‌ای به منطقه خیرآباد داشته باشند و این منطقه را از لحاظ امکانات ورزشی بسیار فقیر دانست.

بر پایه این گزارش، جوایز این همایش 10 دستگاه دوچرخه (اهدایی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین) 20 عدد کمک هزینه سفر به مشهد، 12 عدد کمک هزینه سفر به کربلای معلی همچنین از طرف مسئول مدیریت امام زادگان طاهر (ع) و مطهر (ع) و یک کمک هزینه سفر به کربلای معلی به خانم فاطمه روحانی اهدا شد.

همچنین جایزه ویژه این مسابقه 5 میلیون کمک هزینه خرید خودرو پراید نیز بود که توسط شرکت پارس خلیج خودرو اهدا شد.

انتهای پیام/2462/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول