اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میدان امیرچخماق یزد

کودکان یزدی در اعتراض به مصرف بی‌رویه آب تجمع کردند

صدها کودک یزدی در اعتراض به مصرف بی‌رویه آب در میدان امیرچخماق یزد تجمع کردند.

کودکان یزدی در اعتراض به مصرف بی‌رویه آب تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در این تجمع که با راهپیمایی همراه بود، کودکان یزدی نسبت به مصرف بی‌رویه آب توسط والدینشان، اعتراض خود را نشان دادند.

حامد شفیع، دبیر جشنواره فرهنگی «آب، ناجی زمین» در این مراسم، برگزاری این راهپیمایی را یکی از سلسله برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی «آب، ناجی زمین» با حضور هنرمندان کشوری در یزد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره، امروز 11 آبان، ساعت 18 در سالن شاهدیه یزد برگزار می‌شود.

شفیع ادامه داد: این مراسم با اجرای علی ضیا، مجری سرشناس کشوری و گروه عمو قناد و حضور ویژه حمید لولایی، هنرمند سرشناس طنز برپا خواهد شد.

شفیع از دیگر برنامه‌های این مراسم افتتاحیه را مسابقه نقاشی برای کودکان عنوان کرد و گفت: به 100 نقاشی برتر جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره فرهنگی «آب، ناجی زمین» تصریح کرد: به 2 نفر از افرادی که بهترین ایده را ارائه کنند نیز کمک هزینه سفر به کربلا اهدا می‌شود.

شفیع با بیان این‌که به‌زودی زمان اختتامیه این جشنواره نیز اعلام خواهد شد، عنوان کرد: علاقه‌مندان تا 15 آذرماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی «آب، ناجی زمین» در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر، شعر و بهترین ایده برپا خواهد شد.

شفیع خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09371820112 تماس بگیرند.

دبیر جشنواره فرهنگی «آب، ناجی زمین» با اشاره به این‌که موضوع این جشنواره صرفه‌جویی در مصرف آب است، اظهار داشت: در همین زمینه سایت جشنواره به نشانی www.waterfestival.ir راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول