اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اجلاس پیرغلامان برگ زرین دیگری در تاریخ گلستان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برگزاری برنامه بزرگ فرهنگی یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ استان گلستان به ثبت رسید.

اجلاس پیرغلامان برگ زرین دیگری در تاریخ گلستان است

حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تمامی فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌ها می‎تواند اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد.

وی ادامه داد: اجلاس پیرغلامان حسینی نیز به عنوان یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ دارای اهداف کوتاه، میان و بلندمدت بوده است که شاید بتوان گفت که در کوتاه مدت به آن اهداف مورد نظر رسیده‎ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: کارهای فرهنگی معمولا دیربازده است و مردم استان گلستان در این اجلاس یک رخداد بزرگ دیگر را به ثبت رسانده‎اند.

ولی‎نژاد بیان کرد: گلستانی‎ها امسال زودتر شاهد محرم بودند و با میهمان‎نوازی بسیار زیبایی که به نمایش گذاشتند توانستند عاشورا را نیز در روزهایی غیر از این روز به زیبایی به نمایش بگذارند.

وی متذکر شد: در تاریخ استان گلستان برگزاری و اجرای این رخداد بزرگ فرهنگی برجسته به ثبت رسیده و برای نسل‎های آینده این رخداد مثال زدنی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری مراسم‎های بسیار زیبا و کم‎نظیر در روزهای استقبال از میهمانان در فرودگاه گرگان و ایستگاه راه‎آهن خاطرنشان کرد: در روز اول که میهمانان وارد استان گلستان شدند مردم به زیبایی هرچه تمام‎تر در بارگاه امامزاده عبدالله گرگان از پیرغلامان حسینی استقبال کردند که آن مراسم بسیار با شکوه در گرگان رقم خورد.

ولی‎نژاد افزود: مراسم افتتاح و برنامه‎های پیرامون آن نیز برگ زرین و مایه افتخار دیگری است که در صفحه تاریخ برای گلستانی‎ها ماندگار خواهد بود.

وی عنوان کرد: مردم در این اجلاس در روز اختتامیه، در مصلای نماز جمعه گرگان بار دیگر حضور حسینی خود را به اثبات رساندند و ارادت خود به اباعبدالله را به نمایش گذاشتند.

ولی‎نژاد تاکید کرد: تمام اینها سند افتخار گلستانی‎ها است که در تاریخ به ثبت رسید.

وی در پایان ابراز داشت: تمامی مسئولان اجرایی این مراسم نقش بسیار زیادی را در برگزاری متمایز این اجلاس با اجلاس‎های دیگر ایفا کردند که در فرصتی مناسب از آنها تقدیر خواهد شد؛ اما نقش رسانه‎ها در انعکاس اخبار این اجلاس بسیار پررنگ و زیبا بود که به واقع جای تشکر فراوان دارد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول