اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

صادرکنندگان هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده‌اند

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: دید و برخورد نسبت به فعالان اقتصادی هنوز منفی است و تجار و بازرگانان ما به جایگاه واقعی خود در جامعه دست پیدا نکرده‌­اند.

صادرکنندگان هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، محمدحسین روشنک در جلسه هماهنگی روز ملی صادرات در خراسان رضوی اظهار کرد: صادرکنندگان خود را از دولت طلبکار می­‌دانند و دولت باید بدهی خود به صادرکنندگان را از طریق پرداخت جوایز صادراتی بدهد.

وی افزود: محدودیت­های تحمیل شده بر صادرات و زیان‌هایی که در طول سال‌های گذشته به آنها وارد شده است باید آسیب‌شناسی شود.

روشنک همچنین با اشاره به ممنوعیت­ها و محدودیت­های ایجاد شده برای صادرکنندگان خواستار رفع هر گونه محدودیت صادراتی و شناسایی و دلجویی از خســارت دیدگان این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها همزمان با روز ملی صـادرات شد.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات صادرکنندگان از دولت حذف مالیات از صادرات بوده که باعث ایجاد مشکلات جدی برای صـادرات شده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی خاطر‌نشان کرد: دید و برخورد نسبت به فعالان اقتصادی هنوز منفی است و تجار و بازرگانان ما هنوز به جایگاه واقعی خود در جامعه دست پیدا نکرده‌­اند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول