اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در استان سمنان:

نقش عقیدتی سیاسی در خودسازی نیروهای مسلح مهم است

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه سمنان نقش عقیدتی سیاسی را در بدنه نیروهای مسلح برای خودسازی و تکامل کارکنان بسیار مؤثر خواند.

نقش عقیدتی سیاسی در خودسازی نیروهای مسلح مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‎الله سیدمحمد شاهچراغی صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان در دوره استانداردسازی و تعالی رفتار اظهار کرد: نیروی انتظامی در کشور جایگاه خود را پیدا کرده و خوش‎نام است و مردم نیروی انتظامی را دوست دارند و خدمات آنها را ارج می‎نهند.

وی افزود: با توجه به اینکه وظایف نیروی انتظامی بسیار گسترده است؛ اما این نیرو توانسته خدمات ارزنده‎ای به مردم ارائه دهد و مردم نیز شاهد این خدمات هستند.

نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه سمنان نقش عقیدتی سیاسی را برای خودسازی و تکامل نیروهای مسلح بسیار مؤثر خواند و خاطر نشان کرد: تا انسان خودسازی نکرده باشد و عقیده‎اش محکم نباشد، نمی‎تواند خدمت‎گزار خوبی برای مردم باشد.

شاهچراغی خطاب به روحانیان حاضر در جلسه گفت: روحانیان شاغل در عقیدتی سیاسی باید برای استوار کردن عقاید و دیانت کارکنان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم روی رفتار علما و روحانیان حساب باز می‎کنند، تأکید کرد: روحانیان باید با اعمال و رفتار خود باعث ارتقای سطح معنویت کارکنان و مردم شوند؛ زیرا رفتار و اعمال ما اثرگذارتر از زبان است، بنابراین اگر علم و عمل توأم باشد نیرویی می‎توانید بسازید که هرگز دین خود را با دنیا معاوضه نکند.

در دوره استانداردسازی و تعالی رفتار مدیران عقیدتی سیاسی، اساتیدی از حوزه و دانشگاه اصول و روش‎های تربیت و تبلیغ دینی اثربخش را با تکیه بر آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) تبیین کردند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول