اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در بسیج وزارت ورزش در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا زمانی با ما کنار خواهد آمد که از همه اصول بگذریم

نماینده ولی‌فقیه در بسیج وزارت ورزش گفت: نباید فکر کنیم آمریکایی‌ها به راحتی به ما امتیاز می‌دهند بلکه تجربه نشان داده تا از همه اصولمان دست بر نداریم آنها با ما کنار نخواهند آمد.

آمریکا زمانی با ما کنار خواهد آمد که از همه اصول بگذریم

نصرت‌الله اوکاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نباید فکر کنیم آمریکایی‌ها به راحتی به ما امتیاز خواهند داد بلکه تجربه نشان داده تا ما از همه اصولمان دست بر نداریم آنها با ما کنار نخواهند آمد.

وی همچنین با اشاره به حساسیت‌های به وجود آمده نسبت به مسئله شعائر ضد آمریکایی در کشور گفت: فکر می‌کنم مردم ما مراسم یوم الله 13 آبان امسال را باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار کنند.

مدیر عقیدتی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ابراز کرد: 13 آبان در کشور ما متعلق به یک یا دو قشر دانش‌آموز و دانشجو نیست و همه اقشار از جمله ورزشکاران در این حرکت ضد استکباری حضور خواهند داشت.

وی افزود: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند مثلا دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد می‌کنیم باید پرسید آیا برگرداندن چیزی که حق ملت ایران است امتیاز دادن به ایران محسوب می‌شود.

اوکاتی در ادامه با اشاره به طرح بصیرت‌افزایی وزارت ورزش و جوانان برای بسیجیان این وزارتخانه گفت: در حال حاضر 150 نفر از برادران بسیجی وزارت ورزش و جوانان به منظور شرکت در دوره بصیرت افزایی بسیجیان در مشهد حضور دارند.

وی افزود: بسیجیان حاضر در این طرح به مدت سه روز از کلاس‌های آموزشی سیاسی و عقیدتی بهره‌مند شده و با حضور در کلاس‌های فرقه شناسی و جلسات پرسش و پاسخ نسبت به مسائل روز کشور و جهان آشنایی پیدا می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در بسیج وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: هفته گذشته نیز 150 نفر از خواهران بسیجی در این طرح حضور داشتند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول