اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از منطقه گنجه‌ای کهنه +تصاویر

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی از نزدیک مشکلات روستای گنجه‌ای کهنه از توابع بخش مرکزی بویراحمد را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از منطقه گنجه‌ای کهنه +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد مسکن، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد مسکن بویراحمد، رئیس شورای بخش مرکزی و جمعی از مسئولان از نزدیک مشکلات روستای گنجه‌ای کهنه از توابع بخش مرکزی بویراحمد را مورد بررسی قرار دادند.

بر پایه این گزارش در ابتدا با ورود معاون استاندار به روستای گنجه‌ای کهنه مورد استقبال مردمی قرار گرفت و از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مورد بازرسی قرار داد و خواستار رفع مشکلات منطقه شد.

عمده مشکلات مردم منطقه کمبود یا عدم داشتن آب آشامیدنی، کم شدن عرض ورودی جاده روستا و عدم عقب نشینی اهالی منطقه جهت زیرسازی و آسفالت کردن است که مردم منطقه از مسئولان و متولیان اجرایی در این خصوص خواستار رفع مشکلات منطقه شدند.

گفتنی است جاده ورودی گنجه‌ای کهنه بر اساس نقشه کارشناسی شده 14 متری بوده که به دلیل عدم بی‌توجهی مالکان منطقه اول ورودی به 10 متر نیز رسیده است و همچنان مشکلات و گرفتاری‌های زیادی را برای مردم منطقه ایجاد کرده چرا که عرض کم جاده باعث بروز حوادث و سوانح جبران‌ناپذیری ‌می‌شود که با گذشت چندین سال نمی‌توان این آسیب را جبران کرد.

بر پایه این گزارش شغل اکثر مردم روستای گنجه‌ای کهنه کشاورزی و دامداری بوده که انتظار می‌رود مسئولان نسبت به رفع مشکلات در این حوزه همت خود را به کار گیرند.

به گزارش فارس مسئولان عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند تا باری از مشکلات مردم منطقه برداشته شود تا تمایل آن‌ها برای حضور و زندگی کردن در روستاها بیشتر شود.

پژمان نیک‌اقبال در این بازدید از اقدامات عمرانی صورت گرفته در منطقه تشکر و قدردانی نمود و بر رسیدگی به مشکلات موجود در روستا تاکید کرد و گفت: در صورت همکاری و عقب‌نشینی اهالی روستا بنیاد مسکن آمادگی زیرسازی و آسفالت کردن کوچه‌های اصلی و فرعی را دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: در محدوده‌ای که ساخت و ساز صورت گرفته و در محدوده منابع طبیعی بوده بنیاد مسکن می‌تواند آن را جزو برنامه قرار دهد و از آن محدوده به بعد را جزو منابع طبیعی اعلام نماید و هرگونه ساخت و ساز ممنوع و غیرمجاز است.

==============

گزارش از: اسماء وفابین

==============

انتهای پیام/82011/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول