اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

محموله 150 میلیون تومانی پارچه‎های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک محموله بزرگ پارچه‎های خارجی قاچاق به ارزش 150 میلیون تومان در شهرستان آرادان خبر داد.

محموله 150 میلیون تومانی پارچه‎های قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، محمدرضا میرزایی اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی مأموران انتظامی شهرستان آرادان به اجرا درآمد.

میرزایی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح، مأموران پلیس آگاهی شهرستان آرادان موفق به شناسایی و توقیف یک محموله بزرگ پارچه‎های خارجی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس یک دستگاه تریلی کشنده حامل این محموله قاچاق را که از تهران به سمت مشهد در حرکت بود، شناسایی و آن را متوقف کردند که در بازرسی صورت گرفته 423 طاقه پارچه‎های خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام دستگیری یک نفر در این زمینه، از مأمورانی که اقدام به‎ موقع خودشان منجر به کشف این محموله شد، قدردانی کرد.

میرزایی با بیان اینکه قاچاق کالا از جمله پدیده‎های شومی است که در رشد و توسعه اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‎کند، افزود: مبارزه قاطع پلیس با جرایم و معضلاتی که به امنیت کشور از جنبه‎های گوناگون، ضربه وارد می‎کند، تعطیلی ندارد.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول