اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر دماوند:

بی‎احتیاطی موتورسوار در محور تهران - فیروزکوه حادثه آفرید

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: تصادف دو نفر موتورسوار با یک دستگاه خودروی پژوه 405، در محور شرق به غرب تهران - فیروزکوه، در نزدیکی روستای چناران حادثه آفرید.

بی‎احتیاطی موتورسوار در محور تهران - فیروزکوه حادثه آفرید

حمید فرهادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: نیروهای امدادی پایگاه چنار غرب با اطلاع‎رسانی خودروهای عبوری در جریان حادثه قرار گرفته و سریعاً به محل اعزام شدند.

وی از مصدومیت هر دو فرد موتورسوار خبر داد و افزود: راننده موتور به دلیل نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار ضربه شده و در حالت نیمه هوشیار به سر می‎برد و سرنشین موتور نیز از ناحیه کتف دچار شکستگی شد.

فرهادی ادامه داد: مصدومان پس از انجام کمک‎های امدادی اولیه در صحنه تصادف، توسط نیروهای امداد و نجات پایگاه جاده‎ای شهدی داوود مقدم (چنارغرب)، به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شدند.

وی مقصر تصادف را راننده موتور اعلام و اظهار کرد: متأسفانه موتورسواران، به ویژه در جاده‎های فرعی و اصلی، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‎کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اضافه کرد: همچنین رعایت نکردن اصول ایمنی همچون استفاده از کلاه ایمنی، توسط موتورسواران، باعث وارد آمدن صدمات بیشتر به فرد، به خصوص از ناحیه سر می‎شود.

وی موتورسواری در جاده‎های اصلی را بسیار خطرناک خواند و خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد چاره‎ای جز استفاده از موتورسیکلت در جاده نداشته باشد، باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و نیز اصول اولیه ایمنی را رعایت کند تا هم امنیت جانی خودش تأمین شود و هم از ایجاد تصادفات زنجیره‎‎ای در جاده‎ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/2568/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول