اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان

بازنشستگان نمونه سمنان تقدیر شدند

بازنشستگان نمونه سمنان همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان به همت سازمان پارک‌های شهرداری سمنان تقدیر شدند.

بازنشستگان نمونه سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری سمنان، به مناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، طی مراسمی از کارمند بازنشسته نمونه در سازمان پارک‎ها تقدیر و تجلیل شد.

مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری سمنان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی پرسنل بازنشسته و خدمات ارزنده و شایان این عزیزان که به یادگار در سطح شهر به جا مانده بیان کرد: بازنشستگان سرمایه‎های گران‎بهایی هستند که همیشه باید از آن‎ها به نیکی یاد کرد.

امیر مظاهری گفت: واژه بازنشستگی برای ما معنایی ندارد و دریچه ایست به روی زندگی و کار و تلاش که امیدواریم قدر آن را بدانند و از این فرصت، خوب استفاده کنند. بازنشستگی پایان آموختن تجربیات به دیگران نیست بلکه فصل جدیدی از دوران کار است که می‎توان آموخته‎های ارزشمند و گران‎قدر را برای رشد بهتر و بیشتر به کار برد و همه ما از محضر این عزیز درس آموخته‎ایم که امروز به پاس قدردانی از تلاش‎های وی گرد هم آمده‎ایم تا از زحمات بازنشسته عزیز نادر قدس قدردانی کنیم.

در ادامه مراسم لوح سپاس و هدایایی توسط مدیریت و کارکنان سازمان پارک‎ها و فضای سبز به وی اهدا شد.

نادر قدس نیز همچنین در پایان ضمن ابراز خرسندی از رفتار همراه با محبت کارکنان سازمان پارک‎ها و فضای سبز برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول