اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین همایش مدیران روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان برگزیده کشوری شد

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: در ششمین همایش مدیران روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با کسب رتبه ممتاز به عنوان برترین روابط عمومی در بین 31 فرودگاه کشور برگزیده شد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان برگزیده کشوری شد

حسن اعرابی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در ششمین همایش مدیران روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور از حمید رضا پارسا مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

وی افزود: در این همایش فرودگاه بین المللی مهرآباد به مقام دوم و روابط عمومی فرودگاه‌های شهر کرد و آبادان مشترکا سوم شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ششمین همایش روابط عمومی‌های شرکت فرودگاه‌های کشور با شاخص‌های اطلاع رسانی (کیفیت - تعداد - محتوا- دقت- سرعت خبر)، انتشارات (مجلات - بروشور - پوستر - رپرتاژ آگهی)، تبلیغات (محیطی-تصویری - نوشتاری - دیداری - ساخت فیلم و تیزر - برگزاری نمایشگاه)، روابط عمومی الکترونیک (سامانه پیام کوتاه- پورتال-مجلات الکترونیک)، امور فرهنگی (برگزاری مراسمات ملی و مذهبی)، افکار سنجی و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان نیز به دلیل تهیه، تنظیم و انتشار بیش از 120 خبر و ارسال آن به روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور و خبرگزاری‌ها، ارتباط مستمر با صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان برای پوشش اخبار و گزارشات حوزه فرودگاهی، ایجاد سامانه ارسال و دریافت پیام‌ها کوتاه و ارسال پیام‌های مختلف از طریق آن،تهیه و نصب بنر و تابلو در مراسمات ملی و مذهبی، شرکت در نمایشگاه هفته بسیج و ستاد بحران استان، تهیه بیش از 2 هزار عکس با هدف مستند سازی فعالیت‌های انجام شده در اداره کل، آرشیو بندی تصاویر و فیلم‌ها بصورت موضوعی، تهیه و تولید فیلم مستند " سفر عشق " که مجموعه فعالیت‌های اعزام زائران بیت‌الله الحرام را به تصویر می‌کشد. تهیه و تولید نماهنگ و کلیپ های مختلف، گفتگوی زنده رادیویی هر روز صبح با برنامه صبح شرقی رادیو استانی پیرامون برنامه‌های پروازی و پیام‌‌های فرودگاهی، افکارسنجی در میان مسافران و  تهیه و تولید اقلام انتشاراتی در مراسمات مختلف، به عنوان روابط عمومی برگزیده در سطح کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/75005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول