اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور نماینده بابل در لیگ کشتی کشور

دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور تیم خونه به خونه بابل در لیگ کشتی آزاد کشور خبر داد.

حضور نماینده بابل در لیگ کشتی کشور

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مراسم قرعه‌کشی این مسابقات با حضور شش نماینده باشگاه‌ها در سازمان لیگ کشتی برگزار شد و قرار شد که فصل جاری این مسابقات از 13 آبان آغاز شود.

وی گفت: در فصل جاری این مسابقات تیم خونه به خونه بابل به عنوان تنها نماینده کشتی مازندران در این پیکارها حضور دارد.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه تصریح کرد: در گروه دوم این رقابت‌ها تیم خونه به خونه بابل با تیم‌های شهرداری زنجان و موسسه مالی اعتباری ثامن مشهد همگروه است.

نوری‌زاده افزود: در گروه دوم نیز تیم‌های ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، استیل آذین ایرانیان تهران و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات به صورت رفت و برگشت ابراز داشت: تیم خونه به خونه بابل با جذب بهترین کشتی‌گیران تیم ملی و همچنین مربیان با تجربه از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه دو تیم گاز مازندران و شهدای ساری نیز برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، خاطرنشان کرد: پیگیر حضور این دو تیم در سازمان لیگ هستیم تا با نمایندگان بیشتری در لیگ کشتی آزاد کشور سهمیه داشته باشیم.

به گزارش فارس، طبق شنیده‌ها تیم‌های گاز مازندران و شهدای ساری به دلیل عدم پرداخت مبلغ ورودی از لیگ کشتی آزاد کشور کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام/86005/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول