اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

اساس عزل و نصب‌ها در خراسان شمالی شایسته‌سالاری باشد

امام جمعه بجنورد توجه به شایسته‌سالاری در عزل و نصب‌های خراسان شمالی را مورد تاکید قرار داد.

اساس عزل و نصب‌ها در خراسان شمالی شایسته‌سالاری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه بایستی انتصابات فارغ از قوم‌سالاری باشد، گفت: شعار دولت یازدهم کلید تدبیر و امید بود از این رو توجه شود تا عزل و نصب مدیران استان، به جای کلید تدبیر به داس تبدیل نشود.

خطیب نماز جمعه بجنورد تاکید کرد: دولت یازدهم با شعار تدبیر و اعتدال با رای مردم روی کار آمده از این رو بایستی به شعارهای خود پایبند باشد.

وی با بیان اینکه استاندار خراسان شمالی در عزل و نصب‌ها مشاوره بگیرد تصریح کرد: این مهم باعث انتخاب معاونان و مدیران باتجربه و کارآمد برای توسعه و پیشرفت خراسان شمالی خواهد شد.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: البته در صورت انتصاب نیرویی ضعیف و ناکارآمد در دستگاه‌ها از همین تریبون از حق مردم استان دفاع می‌کنیم.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا در صورت تداوم شیطنت‌های آمریکا در کشورمان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بایستی آمریکا حقوق کشورمان را رعایت کند و اموال کشور که سال‌ها بلوکه کرده است را بازپس داده و این‌گونه حسن نیت خود را ثابت کند.

وی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا علیه کشورهای مختلف افزود: این دولت بایستی حقوق جمهوری اسلامی در دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت بشناسد و مشکل‌تراشی نکند.

انتهای پیام/63002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول