اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس:

رویکرد توسعه گردشگری در دماوند دنبال می‌‏شود

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری توسعه بخش گردشگری در شهرستان دماوند یکی از اولویت‏‌های کاری بنده بوده است.

رویکرد توسعه گردشگری در دماوند دنبال می‌‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‏‌عباسی ظهر امروز در آیین افتتاح پارک بزرگ خانواده با حضور جمع کثیری از شهروندان دماوند بیان کرد: بی‏‌شک یکی از راه‏‌های توسعه گردشگری در یک شهر، ایجاد فضای سبز و پارک‏‌های بزرگ و زیبایی مثل این پارک است.

وی ایجاد زیرساخت‌‏های گردشگری را منوط به یاری همه مسئولان شهرستان دماوند خواند و افزود: در این زمینه، شهرداری دماوند به خوبی عمل می‏‌کند و امیدورایم شاهد کارهای بزرگ‏تری در ایجاد فضای سبز و پارک‌‏ها در دماوند باشیم.

 

 

توسعه بخش کشاورزی جدی گرفته شود

مشهدی‌‏عباسی اولویت کاری دیگر خود را توسعه بخش کشاورزی برشمرد و ادامه داد: در این زمینه، نخستین کاری که انجام شد، راه‏‌اندازی دانشکده کشاورزی شهرستان دماوند بود.

وی اضافه کرد: در مرحله بعد، در نظر داریم از سال آینده، تعداد 200 نفری دانشجویان این دانشگاه را به بیش از سه هزار نفر برسانیم.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، دیگر اولویت کاری خود را توسعه دانشگاه‌‏های شهرستان خواند و افزود: فضاهای دانشگاهی به حد نیاز در شهرستان موجود است و باید برای افزایش رشته‏‌های تحصیلی نیز کار شود.

 

 

توسعه راه‏ها و جاده‏های شهری و روستایی

مشهدی‏‌عباسی توسعه راه‌‏ها و جاده‌‏های شهری و روستایی را از دیگر برنامه‏‌های خود اعلام و اظهار کرد: توسعه راه‌‏ها و جاده‏‌ها، تأثیر به‏‌سزایی در توسعه شهرستان دماوند دارد.

وی در این خصوص به افتتاح تونل امام‏زاده هاشم (ع) در مشاء دماوند اشاره و بیان کرد: با توجه به ایجاد مسیری جدید با راه‌اندازی این تونل، درصدد طرح ادامه این مسیر از مشاء تا دماوند، وادان، آبسرد، کیلان و ایوانکی هستیم.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی همکاری و همگامی مدیران و مسئولان را عامل مهمی برای رسیدن به اهداف برنامه‏‌ریزی شده در جهت پیشرفت شهرستان خواند.

 

 

همه باید در ساختن شهرستانی آباد گام بردارند

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با پشتیبانی‏‌ها و حمایت‏‌های مسئولان و همچنین مردم می‌‏توان به همه این اهداف رسید و در ساختن شهرستانی آباد گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز پارک 3.5 هکتاری خانواده در گیلاوند دماوند با حضور پرشور مردم و مسئولان افتتاح شد.

آیین افتتاح پارک بزرگ خانواده با حضور جمع کثیری از شهروندان دماوند و مسئولان برگزار شد.

پارک 3.5 هکتاری خانواده در شهرک فرهنگیان گیلاوند، با حضور بیش از سه هزار نفری شهروندان و با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

آیین افتتاحیه این بوستان که با برنامه‏‌های متنوعی از جمله تواشیح و تئاتر موزیکال و اجرای ترانه توسط مجید اخشابی، خواننده محبوب کشورمان همراه بود، فردا شب در شبکه سه سیما به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/2568/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول