اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بروجرد:

ملت ایران امسال «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر سر می‌دهند

امام جمعه موقت بروجرد گفت: ملت ایران 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر سر می‌دهند.

ملت ایران امسال «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر سر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد به روز 13 آبان‌ماه و روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: ملت ایران هرگز فریب آمریکا را نمی‌خورند و در 13 آبان با تمام قدرت شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی اظهار کرد: در 13 آبان سه رویداد به وقوع پیوست که در 13 آبان سال 43 و تبعید امام (ره) به ترکیه، سال 57 و کشتار دانش‌آموزان به دست دژخیمان رژیم پهلوی و سال 58 روز تسخیر لانه جاسوسی بود.

امام جمعه موقت بروجرد گفت: در هر سه رویداد در یک سو ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و در طرف دیگر استکبار جهانی حضور داشت.

وی اظهار داشت: مردم دشمن‌شناس ایران در روز 13 آبان به یاد حوادث آن سال‌ها، با شعارهای کوبنده‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی حضور دارند و به دولتمردان آمریکا نشان می‌دهند که ایران هرگز بر سر اصول اسلام سازش نمی‌کند.

امام جمعه موقت بروجرد همچنین به حلول ماه محرم اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) با انگیزه امر به معروف و نهی از منکر به سرزمین کربلا آمدند و به همین مناسبت هفته اول محرم با نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

وی افزود: امیدواریم هیئت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری بدور از شائبه خودنمایی و رفتارهای نامناسب، با خلوص نیت مراسم عزاداری را هرچه باشکوهتر برگزار کنند.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول