اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

حذف شعار «مرگ بر آمریکا» با وجود تروریست‌پروری آمریکا غیرممکن است

امام جمعه مشهد گفت: تا زمانی که آمریکا تروریست‌پرور و مسلمان‌کش است، چگونه می‌توان شعار مرگ بر آمریکا را حذف کرد.

حذف شعار «مرگ بر آمریکا» با وجود تروریست‌پروری آمریکا غیرممکن است

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اظهار کرد: استکبارستیزی سیره تمامی انبیا و اولیاء الهی بوده و این اصل برای انقلاب اسلامی نیز تغییرناپذیر است.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه، تا زمانی که آمریکا خوی استکباری داشته باشد شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا تروریست‌پرور و مسلمان‌کش است چگونه می‌توان شعار مرگ بر آمریکا را حذف کرد.

علم‌الهدی با بیان اینکه از روزی که جاسوس‌خانه آمریکا تسخیر شد تا امروز بیش از 34 سال می‌گذرد و تمامی ذلت و استیصال آمریکا فقط به خاطر شعار «مرگ بر آمریکا» بوده، یادآور شد: دشمنی اسلام و انقلاب اسلامی با آمریکا تا زمانی که خوی استکباری خود را حفظ کند، ادامه خواهد یافت و از این دشمنی کاسته نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری به راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال مصادف با دو جسارت دولت آمریکا به مردم ایران شده است؛ جسارت اول آنان این بود که دوباره رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و جسارت دوم را معاون وزیر امور خارجه با فریبکار نامیدن مردم ایران رقم زد.

وی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن حادثه تروریستی سراوان افزود: حادثه تروریستی سروان که به شهادت 14 تن از مرزبانان غیور این سرزمین منجر شد باعث تاثر و تاسف بود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شهادت مرزبانان نیروی انتظامی با همه جانگدازی، نماد اقتدار برای نظام اسلامی است، تصریح کرد: اینکه این مرزبانان در نقطه صفر مرزی به شهادت رسیده‌اند نماد عزت، مجاهدت و اقتدار برای نظام اسلامی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول